باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا پیشنهاد رسمی خود را برای جذب هافبک تیم ملوان و تیم فوتبال جوانان ایران درحالی مطرح کرد که این بازیکن برای بررسی شرایط، 10 روز از مسئولان این باشگاه فرصت خواست.

به گزارش مهر، پس از اینکه در چند ماه اخبر باشگاه‌های مختلفی از جمله لوگانو و لوزان سوئیس و آتلتیکو پاراننزه برزیل پیشنهاداتی را برای جذب سعید عزت‌اللهی مطرح کردند، روز دوشنبه باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا پیشنهاد رسمی خود را برای جذب این بازیکن ارائه کرد.

نادر عزت‌اللهی پدر هافبک تیم فوتبال جوانان ایران در این خصوص به مهر خبرنگار مهر، گفت: این پشنهاد روز دوشنبه به دستمان رسید که ما از مسئولان این باشگاه 10 روز فرصت خواستیم تا با بررسی همه جوانب، نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

اصل پیشنهاد رسمی باشگاه اتلتیکومادرید به سعید عزت‌اللهی

وی اضافه کرد: حضور در تیم بزرگسالان یا زیر 21 سال تیم اتلتیکو مادرید، نحوه قرارداد و مسائل اینچنینی را باید در روزهای آینده بررسی کنیم.

پدر هافبک تیم فوتبال جوانان ایران که مربی تیم فوتبال ملوان هم هست، ادامه داد: به علت اینکه سعید با باشگاه ملوان قرارداد دارد، باید این پیشنهاد را در نشست با سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان مورد بررسی قرار دهیم تا در نهایت بهترین تصمیم را در این خصوص بگیریم.

عزت‌اللهی همچنین گفت: خوشبختانه مسئولان این باشگاه اسپانیایی در مسابقات جام جهانی نوجوانان و رقابتهای دیگر تیم جوانان، بازی‌های سعید را دیده‌اند و پس از آن پیشنهاد رسمی خود را برای جذب این بازیکن ارائه کرده‌اند.

 سعید عزت‌اللهی که طبق اعلام فیفا، یکی از دو بازیکن برتر ایران در جام جهانی نوجوانان 2013 امارات بود، از چند باشگاه ایرانی خصوصا استقلال تهران هم پیشنهاد دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)