پرسپولیس نیوز: یک رسانه عربستانی از پیشنهاد جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ازسرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

نشریه «الریاضیه» عربستان امروز در گزارشی از پیشنهاد جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پایان دادن بازی های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ خبر داد.

این رسانه سعودی نوشت: AFC برای تکمیل بازی های لیگ قهرمانان آسیا امسال پیشنهاد جدیدی برای باشگاه های غرب آسیا دارد. در پیشنهاد جدید AFC ادامه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مثل گذشته به روش رفت و برگشت و به میزبانی تیم ها در خانه خود برگزار می شود ولی بازی های حذفی(یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی و فینال) به صورت تک بازی انجام می شود و بازنده از دور رقابت کنار برود و برنده راهی مرحله بعد شود.

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده بود بازی های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی و بقیه مراحل به صورت تک بازی و متمرکز در یک کشور برگزار شود اما با پیشنهاد جدید AFC این بازی ها به صورت متمرکز برگزار نمی شود بلکه حق میزبانی برای تیم ها محفوظ است ولی در مراحل حذفی رقابت ها تک بازی خواهد بود.

همچنین منبع آگاه از AFC در صورت برگزاری بازی ها با این پیشنهاد جدید اعلام کرد: اگر بازی ها با فرمول جدید AFC برگزار شود این رقابت ها در اواخر ماه آگوست(ابتدای ماه شهریور) برگزار می شود اما طبق پیشنهاد سابق AFC یعنی به صورت متمرکز برگزار شود بازی ها در ابتدای ماه آگوست( اواسط ماه مرداد) برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)