پرسپولیس نیوز: با توجه به پیشنهاد جدی باشگاه دینامو زاگرب کرواسی به نظر می‌رسد جدایی بازیکن جوان تیم پرسپولیس و پیوستنش به این تیم در پایان فصل قطعی خواهد بود.

زمانی که صادق محرمی از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به پرسپولیس پیوست کمتر کسی فکر می‌کرد که او آنقدر سریع پیشرفت کند که در اوج جوانی تیم‌های اروپایی برای جذب او پیش قدم شده و خواهان حضور محرمی در تیم خود شوند.

در این بین باشگاه دینامو زاگرب کرواسی که از تیم‌های مطرح کشور کرواسی به حساب می‌آید و در اروپا هم از تیم‌های شناخته شده است به صورت جدی برای جذب محرمی پیش‌قدم شد و حالا حتی شنیده می‌شود که این بازیکن قرارداد خود را با این باشگاه کروات امضا کرده و در پایان فصل برای ادامه فوتبالش راهی کشور کرواسی خواهد شد.

در این خصوص مدیر برنامه‌های صادق محرمی در گفت‌وگو با فارس، درباره این خبر گفت: در نیم فصل جاری لیگ برتر پیشنهاد رسمی و جدی باشگاه دینامو زاگرب برای جذب صادق محرمی به دست ما رسید و ما این موضوع را به باشگاه پرسپولیس اعلام کردیم. شرایط فنی و سنی محرمی می‌طلبد که او با وجود داشتن پیشنهادهایی، راهی لیگ‌های خلیج فارس نشود و به دنبال حضور در فوتبال اروپا باشد.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه دینامو زاگرب قرارداد رسمی خود را برای جذب محرمی به دست ما رساندند و باید دید که در پایان فصل هم آنها همین‌طور جدی خواهان جذب محرمی می‌مانند یا نه. در صورتی که محرمی لژیونر شده و راهی لیگ اروپایی شود بدون شک هواداران پرسپولیس هم خوشحال خواهند شد چرا که جوان موفق تیم‌شان می‌تواند در فوتبال اروپا بدرخشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)