خبرگزاری پرسپولیس : در صورت حل مشکل مسکن و پیش پرداخت هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال با حل شدن مشکلات مالی به زودی به ایران باز می‌گردد.

فابیو جانواریو پیش از بازی استقلال مقابل تراکتورسازی برای حل شدن برخی از مشکلاتش در برزیل با اجازه از کادرفنی استقلال به برزیل رفت. پرداخت نشدن مطالبات وی و نداشتن منزل در تهران همه عواملی بود که باعث شد جانواریو با دغدغه این مشکلات ایران را ترک کند.

وی پس از چند روز غیبت در تمرینات استقلال و بعد از شکست آبی پوشان مقابل تراکتورسازی در صفحه شخصی فیس بوک خود به هواداران استقلال اعلام کرد دیگر به این تیم باز نمی گردد. همین نوشته کافی بود تا شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد یک طرفه جانواریو با استقلال و حتی مذاکره او با پرسپولیس مطرح شود.

در همین زمینه مدیربرنامه های جانواریو  اظهار داشت: قبل از بازی با تراکتورسازی جانواریو به دلیل عقب افتادن پرداختی مطالبات از سوی باشگاه و بهم خوردن برنامه هایش در برزیل از قلعه نویی خواست تا به او اجازه دهد برای رسیدگی به امور شخصی اش به برزیل برود و آقای قلعه نویی هم که شرایط جانواریو را می دانست به او اجازه داد تا به این سفر برود.

وی افزود: تنها پل ارتباطی جانواریو به هواداران فیس بوک است و بعد از بازی با تراکتورسازی او در صفحه خود نوشته است که اگر شرایطش در استقلال همین منوال باشد باز نمی گردد. او تا قبل از سفر به برزیل خانه نداشت و امکان حضور خانواده اش هم نبود. تا چند روز قبل هم ما از مسئولان باشگاه فقط وعده و وعید می شنیدیم اما در دو روز اخیر با تلاش های امیر قلعه نویی مشکل مسکن جانواریو حل شده و این بازیکن تا فردا به من می گوید چه زمانی به ایران باز می گردد.

مدیربرنامه های جانواریو تاکید کرد: هر بازیکن خارجی که قرارداد امضا می کند در صورتی که 3 ماه از قرارداد را پشت سر بگذارد و به پول نرسد می تواند این قرارداد را فسخ کند اما جانواریو در این مدت همه چیز را تحمل کرد و این کار را نکرد.

وی در باره اینکه گفته می شود این بازیکن از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دارد، گفت: جانواریو بازیکنی است که خیلی از تیم ها به او پیشنهاد رسمی دادند. پیشنهاد پرسپولیس هم رسمی نبوده و عده ای در تلاش بودند که این مذاکره صورت گیرد اما جانواریو بازیکنی نیست که از استقلال به پرسپولیس برود و قصد ترک استقلال را هم ندارد.

 

گفتنی است پیش از این پرسپولیسی ها به دنبال جذب ساموئل نیز بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)