پرسپولیس نیوز: پیش از لغو بازی مقابل التعاون باشگاه پرسپولیس نامه‌ای را از طریق فدراسیون فوتبال برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

مدیر عامل، معاون اجرایی و مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس امروز پیش از اقدام کنفدراسیون برای لغو بازی رفت سرخپوشان با التعاون، در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در دو جلسه با سرپرست و مسوول امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال شرکت کردند و پس از آن با ارسال نامه‌ای به AFC، آمادگی برای بازی در امارات، و انجام تست‌های پزشکی را اعلام کردند.

محمد حسن انصاریفرد، حسین خبیری و امیرعلی حسینی امروز چهارشنبه دو جلسه را در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار کردند. یکی از این جلسات با حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و جلسه دیگر با خانم دکتر اسدی و حامد مومنی از امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال بود که در جریان این نشست درباره مسائل مربوط به سفر سرخپوشان به امارات برای برگزاری رقابت‌های روز سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، بحث و تبادل نظر شد.

در پایان این جلسات، باشگاه پرسپولیس نامه‌ای را از طریق فدراسیون فوتبال برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

در این نامه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ پس از آن که AFC، امارات و ورزشگاه زعبیل را برای میزبانی پرسپولیس در کشور ثالث از تیم التعاون تائید کرد، همه اقدام‌های لازم برای انجام این مسابقه انجام شد و آمادگی کامل برای این منظور وجود دارد.

در این نامه که پیش از اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لغو این بازی در زمان مقرر ارسال گردید، همچنین تاکید شده است که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ضمن پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی تحت مراقب‌های پزشکی قرار دادند و این آمادگی وجود دارد که در بدو ورود به امارات نیز تست‌های تشخیصی برای اطمینان کشور میزبان انجام شود. ساعاتی پس از این نامه نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر از لغو بازی به میزبانی پرسپولیس در دبی داد و از التعاون خواست کشور دیگری را به جای کویت به عنوان میزبان برای دیدار برگشت دو تیم معرفی نماید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)