پرسپولیس تهران – تراکتورسازی تبریز

سه شنبه 5 مرداد – ساعت 19:40 ورزشگاه آزادی تهران

پیش بینی وضعیت هوا: آسمان صاف درجه حرارت 35 درجه سانتیگراد

 

مرجع خبری پرسپولیس : همیشه یک شروع ایده آل ضامن موفقیت در ادامه راه است. استارت ایده آل علاوه بر قدرت نمایی از همان هفته نخست و ایستادن در بالای جدول می تواند تیم را از منظر روحی – روانی آماده ادامه مسابقات کند.

 

بازی با تراکتورسازی تبریز نخستین گام پرسپولیس در لیگ دهم است. تراکتور همواره یک تیم سختکوش بوده اما 17 سال است حسرت پیروزی مقابل پرسپولیس بر دل هوادارانش باقی مانده. بی تردید تساوی آرزوی قلبی کمالوند و رویایی هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه پیر آزادی تهران است.

 

 ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا حقیقی ، علیرضا محمد ، شیث رضایی ، رضا نورمحمدی ، جلال اکبری ، مازیار زارع ، هادی نوروزی ، محمد نوری ، کریم باقری ، حمید علی عسکری و غلامرضا رضایی

 

سرمربی: علی دایی

 

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

مهدی ثابتی، مجتبی ترشیز، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، اکرامی، دانشدوست، مهدی کیانی، ابراهیم زاده، جلیلی، ابراهیمی و رسول خطیبی

سرمربی: فراز کمالوند

 

گلزنان بازی قبل:

فصل گذشته مجتبی زارعی و هوار ملامحمد با به ثمر رساندن گل باعث پیروزی 2-1 پرسپولیس شدند. فرهاد خیرخواه در آن مسابقه تک گل تراکتورسازی را وارد دروازه تیم سابقش کرد.

 

گلزنان احتمالی دو تیم:

غلامرضا رضایی انگیزه زیادی دارد تا در نخستین مسابقه دروازه تراکتورسازی را فتح کند و از همین ایستگاه اول ستاره محبوب هواداران پرسپولیس باشد. البته از محمد نوری و کریم باقری هم نمی توان غافل ماند. نوری در بازی های تدارکاتی پای ثابت گلزنان پرسپولیس بوده و باقری هم برای گل زدن به تیم سابقش انگیزه های زیادی دارد.

 

نقطه ضعف کلیدی تراکتورسازی:

محمد نصرتی و مرتضی اسدی روی حرکات سرعتی و توپ های پشت دفاع چیزی شبیه فاجعه هستند! این در حالیست که اساتید این نوع بازی یعنی محمد نوری، کریم باقری و غلامرضا رضایی در ترکیب پرسپولیس حضور خواهند داشت.

 

تماشاگر احتمالی

پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، آذری ها هم می خواهند خودشان را با پرسپولیس مقایسه کنند! پس پیش بینی حضور بیش از 70 هزار نفر در ورزشگاه آزادی با توجه به ساعت ایده آل برگزاری مسابقه دور از ذهن نیست.

 

انتهای گزارش اختصاصی – امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)