خبرگزاری پرسپولیس : ایمون زاید شب گذشته به مدت 15 دقیقه تلفنی با رویانیان صحبت کرد و جدایی‌اش از تیم پرسپولیس را رسما اعلام کرد.

ایمون زاید مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای تسویه حساب و روشن شدن وضعیتش، روز جمعه وارد ایران شد اما به دلیل سفر رویانیان به میلان موفق نشد مدیرعامل قرمزپوشان را جهت تسویه‌ حساب نهایی ملاقات کند.

همین موضوع باعث ناراحتی زاید شد که بالاخره شب گذشته مهاجم سابق لیبیایی پرسپولیس با شیرینی سرپرست قرمزپوشان در هتل المپیک دیدار کرد.

شیرینی به زاید گفت با توجه به مشغله کاری رویانیان، او موفق نشد شما را ببیند اما طی تماسی از میلان خواسته که تا روز شنبه در ایران بمانید و سپس در جلسه‌ای تکلیف نهایی شما روشن شود. البته رویانیان دستور داده مشکل ویزایی زاید نیز در صورت قبول کردن پیشنهاد مدیرعامل پرسپولیس، توسط باشگاه حل شود.

برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مخصوصا محمد رویانیان علاقه زیادی دارند تا ایمون زاید از تصمیم خود مبنی بر ترک پرسپولیس صرف نظر کند، اما این مهاجم قرمز پوشان تصمیم نهایی خود را گرفته است.

شب گذشته زاید با کمک شیرینی، سرپرست پرسپولیس تلفنی با رویانیان به مدت 15 دقیقه با میلان ایتالیا تماس گرفت و با مدیرعامل در مورد جدایی اش به توافق رسید.

مدیر عامل قرمز پوشان سعی داشت زاید را برای ماندنش در پرسپولیس راضی کند، اما با جواب منفی مهاجم لیبیایی خود مواجه شد و زاید اعلام کرد بنا به دلایلی قصد ندارد کار خود را در پرسپولیس دنبال کند.

وی حتی رسما با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

پس از مکاتبات تلفنی رویانیان و زاید مقرر شد که مهاجم لیبیایی پرسپولیس تا شنبه در ایران بماند. اما با توجه به اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس توانستند فقط تا پنج شنبه ویزای زاید را تمدید کنند و این بازیکن برای رفع بخشی از مشکلات همسرش باید پنجشنبه ایران را ترک کند مقرر گردید پس از بازگشت رویانیان به ایران زاید دوباره به ایران سفر کند و پس از توافقات نهایی که به صورت تلفنی انجام شده فسخ قرارداد خود را امضا و سپس به کشورش بازگردد.

ایمون زاید شب گذشته نیز با دوربین تلویزیونی برنامه 90 قبل از ترک ایران خاطرات خود را از دربی هفتاد و چهارم برای بازیکنان پرسپولیس تشریح کرد. وی از خاطرات خود قبل از دربی در زمانی که وارد زمین شد و بعد از دربی هفتاد و چهارم صحبت‌هایی را به زبان آورده که در نوع خود بسیار جالب است. زاید پنج شنبه ایران را ترک خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)