پرسپولیس نیوز: مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد، فردا و در دیدار مقابل پرتغال یک روز تاریخی برای فوتبال ایران رقم بخورد.

فرشاد پیوس در مورد شرایط تیم ملی در آستانه بازی برابر اسپانیا گفت: تیم ما الان از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد و این به خاطر برد برابر مراکش و نمایش خوبی است که برابر اسپانیا داشتیم. حالا اعتمادبه‌نفس بازیکنان بیشتر شده و ما قطعاً می‌توانیم در بازی با پرتغال هم نمایش خوبی داشته باشیم و به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی درباره اینکه ایران چقدر برای شکست دادن پرتغال شانس دارد، عنوان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و می‌بینید که در جام جهانی بازی‌ها به‌هم نزدیک است. ما می‌توانیم پرتغال را حذف کنیم، به شرطی که کمترین اشتباه را داشته باشیم. آنها تیمی یکدست و پرقدرت هستند و بازیکن خطرناکی مثل رونالدو دارند. ما باید برای مهار او بسیار باهوش و با تمرکز بالا بازی کنیم و اجاره ندهیم که به راحتی حرکت کند. البته پرتغال چند بازیکن باکیفیت دیگر هم دارد که تعیین‌کننده هستند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان تصریح کرد: مردم از عملکرد تیم ملی راضی و خوشحال هستند. بازی فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال ماست و امیدوارم که با شکست دادن پرتغال یک روز تاریخی برای ایران رقم بخورد و مردم باز هم خوشحال شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)