شنبه 3 اسفند (17:38)

مرجع خبری پرسپولیس : فرشاد پيوس پس از تساوي يك بر يك تيم هاي برق شيراز و پرسپوليس اظهار داشت: در 9 مسابقه گذشته هيچ امتيازي برابر حريفان كسب نكرديم اما امروز يك امتياز از پرسپوليس گرفتيم تا از نحسي خارج شويم. بازي سختي را برگزار كرديم. هر دو تيم براي كسب 3 امتياز به ميدان آمده بودند. به همين دليل نسبت به بازي‌هاي قبلي سيستم و تاكتيك مان را تغيير داديم.
سرمربي برق شيراز گفت: پرسپوليسي‌ها مي خواستند با پرسينگ ما را در زمين خود حبس كنند اما ما تك تك بازيكنان پرسپوليس را آناليز كرده بوديم. نفرات ما در جنگ‌هاي فيزيكي عملكرد خوبي نشان دادند.

وي ادامه داد:

در نيمه دوم تغيير تاكتيك داديم و با حفظ توپ توانستيم يك امتياز از اين تيم قدرتمند بگيريم. هر آن چيزي كه از بازيكنانم مي خواستم به خوبي در زمين انجام دادند. من اميدوارم در آينده تيم ما نتيجه خوبي بگيرد.
اميدوارم روز به روز شرايطمان بهتر شود.
پيوس راجع به تعويض‌هايش تصريح كرد: مهدي كريميان و فريد عابدي تا اواسط نيمه دوم با دوندگي زياد بازي خوبي را ارائه كردند و به همين دليل آنها دچار خستگي شدند. من با آوردن يك هافبك دفاعي تعويض هايم را انجام دادم چرا كه در بازي هاي بعدي به بازيكنان كليدي نياز زيادي دارم.
وي اظهار داشت: مصدوميت مهدي شيري همه محاسبات ما را براي رسيدن به نتايج دلخواه بر هم زد اما انتظار دارم نفرات جايگزين به خوبي جاي خالي وي را پر كنند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)