مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد با پیروزی مقابل شاهین این  تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

فرشاد پیوس می‌گوید پرسپولیس منطقی بازی کرد تا نتیجه بگیرد چون تیم ۱۰ نفره نباید بی‌محابا بازی کند. پیوس عقیده دارد اگر پرسپولیس ۱۰ نفره نمی‌شد می‌توانست با گل‌های بیشتری حریف بوشهری خود را شکست دهد.

 

 بازی با شاهین را چطور دیدید؟

بازی خوبی بود. فارغ از اینکه فقط یک گل داشت باید بگویم پرسپولیس منطقی بازی کرد و ۳ امتیاز کامل بازی را کسب کرد تا به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

 

بعضی از پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس راضی نبودند و عقیده داشتند پرسپولیس توان بازی نداشت ؟

من به نظر همه احترام می‌گذارم اما شما باید ببینید تیم پرسپولیس در چه شرایطی بازی می‌کند. ۴ ماه مسابقات تعطیل بوده الان هم در شرایط کرونایی دارند بازی می‌کنند و از سوی دیگر تیم در نیمه اول و همان دقایق ابتدایی ۱۰ نفره شد. شما انتظار دارید جلوی تیمی که درخطر سقوط قرار دارد و انتحاری بازی می‌کند باید هجومی و بی‌محابا بازی کند ؟ پرسپولیس منطقی بازی کرد و در نیمه دوم هم به گل رسید . البته چند موقعیت هم داشت که به گل تبدیل نشد. پرسپولیس ۴ الی ۵ بازیکن اصلی خودش را هم به همراه نداشت. بنابراین باید بر اساس شرایط صحبت کرد.

 

تیم یحیی را از نیم‌فصل دوم چطور دیدید ؟

یحیی پرسپولیس خوبی را ساخته است این تیم با هدایت او هفت بازی انجام داده است که ۶ برد و یک تساوی کسب کرده است. بنابراین اواز۲۱ امتیاز ممکنه ۱۹ امتیاز کسب کرده که نتیجه بسیار خوبی است. او از بین ۴ مدعی با یکی مساوی کرده و بقیه را شکست داده است. برای همین من معتقدم تیم یحیی بسیار خوب است و باید به او اعتماد کنیم و در مقابل نباید انتقاد بی‌دلیل از او داشته باشیم.

 

خط حمله پرسپولیس مثل همیشه آن صلابت  لازم را نداشت ؟

ببینید نمی‌شود گفت صلابت ندارد . هفته پیش دو مهاجم تیم گل زدند. شما باید شرایط بازی را ببینید. تیم ۱۰ نفره شده و مطمنا زور تیم کم می‌شود. پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد. من عقیده دارم باید از علیپور و عبدی حمایت کرد. تیم دو عنصر هجومی خود یعنی عالیشاه و امیری را در اختیار نداشت برای همین نباید زیاد ایراد گرفت.

 

ترابی را چطور دیدید ؟

مثل همیشه تأثیر گذار و عالی . حالا به کو رس مدعیان آقای گلی هم اضافه‌شده که این خبر خوبی برای پرسپولیس است. ترابی سرعت بالایی دارد و خوب شوت می‌زند او به‌نوعی موتور تیم پرسپولیس است.

 

داور یک پنالتی هم اعلام کرد ولی سریع دوباره گفت نه این دستور شک‌برانگیز نبود ؟

من هم‌فکر می‌کنم پنالتی بود . نمی‌دانم چرا داور از تصمیم خود صرف‌نظر کرد. در مورد اخراج کامیابی نیا هم خیلی عجولانه تصمیم گرفت . در میانه میدان نه موقعیتی بود نه اینکه خطری هیچ‌یک از دروازه رها رو تهدید می‌کرد بنابراین می‌توانست به کارت زرد هم قناعت کند.

 

 دوتیم فولاد دو استقلال مدعی شدند بیش از ۱۰ نفر کرونایی دارند و به‌نوعی درروند مسابقات خلل ایجاد کردند آیا باید لیگ تعطیل شود ؟

من نمی‌خواهم در این خصوص دخالت کنم. چون از شرایط تیم استقلال و فولاد خبر ندارم ولی این را می‌دانم که  سازمان لیگ قصد دارد در این خصوص راستی آزمایی کند. به عقیده من هم خیلی عجیب بود به‌یک‌باره دوتیم این‌همه کرونایی داشته باشند. امیدوارم اگر کرونایی دارند زودتر خوب شوند. لیگ را نباید تعطیل کرد بلکه بازیکنان و باشگاه‌ها باید رعایت کنند تا به مشکل نخورند. ما جام باشگاه‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی را در پیش روداریم و برای همین باید یاد بگیریم در کنار کرونا چگونه زندگی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)