پرسپولیس نیوز: پیشکسوت نامدار فوتبال کشورمان و پرسپولیس گفت: برای من باور پذیر نیست که سید جلال حسینی تیم ملی را در جام جهانی همراهی نکند. به نظر من، سرمربی تیم ملی او را برای مرحله بعدی در نظر دارد.

فرشاد پیوس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پی اعلام فهرست تیم ملی برای سفر به ترکیه اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم سرمربی تیم ملی، سید جلال حسینی را کنار بگذارد. من از نیت وی خبر ندارم ولی تلقی خودم این است که شاید خواسته است که به او استراحت بدهد. سید جلال حسینی قطعا از آن مهره‌هایی است که به کار تیم ملی می‌آید و در جام جهانی هم کارآیی خواهد داشت. توانمندی، هوش و تجربه او در این تیم جایگزین ندارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد هم علی علیپور است. واقعا برای من قابل هضم نبود که بازیکنی مثل او در تیم ملی نباشد. شاید او قربانی عدم اعتماد سرمربی تیم ملی به لیگ ایران شده باشد، وگرنه علیپور حتی می‌توانست به نیمکت تیم ملی هم نزدیک شود و ای کاش او هم حضور داشت.

آقای گل اسطوره‌ای فوتبال ایران درباره شرایط پرسپولیس برای فصل آینده تصریح کرد: امیدوارم پنجره نقل و انتقالات باز شود و در هر حال به نظرم بازیکنانی که قراردادشان پایان یافته است باید بیایند و قرارداد ببندند به ویژه اگر مشکل ادامه پیدا کند. یک سری چیزها هست که جایگزین ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)