پرسپولیس نیوز: مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسلمان با حضور در پرسپولیس در اوج می‌ماند و بهتر است قراردادش را تمدید کند.

فرشاد پیوس با اشاره به شرایط پرسپولیس و قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی زود هنگام پرسپولیس را به هواداران این تیم تبریک می‌گویم که در همه شرایط تیم را تنها نمی‌گذارند.
وی افزود: پرسپولیس فصل آینده هم جزو مدعیان خواهد بود و معتقدم که قدرت تیم برانکو از سایر تیم‌ها بیشتر است. البته استقلال هم با حضور شفر جان تازه‌ای گرفت، اما پرسپولیس تیم یکدست تری است.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص ماندن یا نماندن محسن مسلمان در این تیم خاطرنشان کرد: به نظرم مسلمان حالا حالا‌ها می‌تواند با پوشیدن پیراهن پرسپولیس در اوج باشد و بعد از چند سال در این تیم فوتبال خود را به پایان برساند.

پیوس در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند بازیکنان پرسپولیس بعد از مسجل شدن قهرمانی‌شان در لیگ برتر دیگر انگیزه‌ای برای بازی کردن در آن ندارند، گفت: با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر کار پرسپولیس تمام نشده است. برانکو مربی نیست که بازی‌های باقی مانده را جدی نگیرد. بازیکنان هم باید در بازی‌های باقی مانده با تمام توان به میدان بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)