مرجع خبری پرسپولیس(21:58) / چهارشنبه 11 دی :
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تنها مشکل پرسپولیس مصطفوی است که انگار در این باشگاه به گنج رسیده و دست بردار نیست.
فرشاد پیوس روز چهارشنبه در خصوص شکست پرسپولیس مقابل ملوان تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس در بازی با ملوان آنقدر سنگین بودند که به نظر می رسید هر کدام به پاهایشان وزنه بسته اند و در روزی که فوتبال یخ زده و سردی را به نمایش گذاشتند تیم ملوان بسیار با انگیزه بود.

وی اضافه کرد: هر چه بازیکنان پرسپولیس در استفاده از فضاها و موقعیتهای گلزنی ناکام بودند بر عکس بازیکنان ملوان با دوندگی و توان بالا عمق دفاع پرسپولیس را هدف گرفته بودند.
وی تصریح کرد: هر کدام ازستاره های پرسپولیس بازیکنان بزرگی هستند که حرفهای زیادی برای گفتن در سطح فوتبال آسیا دارند اما نمی دانم چرا در بازی با ملوان کم فروغ ظاهر شدند.
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تمام مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل نداشتن یک مدیر خوب و پرسپولیسی است.
پیوس ادامه داد: باید اعضای هیئت مدیره هر چه سریعتر نسبت به برکناری مصطفوی استقلالی تصمیم بگیرند و مدیریت این باشگاه را به دست کننده کار بدهند.
وی تصریح کرد: البته واقعا برایم جای سئوال است که چرا خود مصطفوی دست بر دار این تیم نیست ، حتما در پرسپولیس گنجی پیدا کرده که به هیچ وجه نمی خواهد از سمتش کنار برود.
وی تاکید کرد: تیم پرسپولیس برای برگشت به رقابتهای لیگ و رسیدن به عنوان قهرمانی به یک شوک مدیریتی نیازمند است که چاره آن هم عزل مصطفوی است و بس در غیر اینصورت باید شاهد حضور در جایگاههای پایین جدول هم باشیم.
پیوس با تاکید بر اینکه پیروانی مربی جوان و خوبی است ، گفت: افشین از مربیان با دانش و خوب ایرانی است که باید چند بازی دیگر هم به وی فرصت داد تا شایستگی های خود را ثابت کند .
وی گفت: من به عنوان یک پرسپولیسی از پیروانی حمایت می کنم چرا که حیف است مربیانی چون وی به این راحتی از صحنه فوتبال ما خارج شوند.
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته افشین باید بپذیرد که در بازی با ملوان اشتباهاتی در چیشن خود داشت و برای تعویض کردن بسیار عجولانه تصمیم گرفت.
وی در خصوص عملکرد خط دفاعی یادآور شد: در بازی دیروز بازیکنان دفاعی بسیار باز و پراکنده بازی می کردند و اصلا در حدو اندازه ای خودنبودند.
وی با اشاره به بازی رضایی گفت: رحمان هنوز فاصله های زیادی با روزهای اوجش دارد و پیروانی باید رفته رفته به وی فرصت بازی بدهد نه اینکه از ابتدا در ترکیب اصلی قرارش بدهد.
پیوس به عدم حضور باقری اشاره کرد و افزود: نام کریم باقری برای هر تیمی مشکلاتی را به همراه خواهد داشت و از جایی که کریم مرد چنین بازیهایی است باید از ابتدا در ارنج قرار می گرفت.
وی عملکرد حقیقی در چارچوب دروازه را همراه با نوسانات زیادی دانست و عنوان کرد: حقیقی در بازیهایی که برای پرسپولیس انجام داده نوسانات زیادی داشته وعابدزاده باید بیشتر از اینها با وی تمرین کند.
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخاراست و آنهایی که دارند در این تیم بازی می کنند باید شبانه روز دعا کنند که دراین تیم هستند چرا که آرزوی هر بازیکن ایرانی حضور در پرسپولیس و استقلال است.
وی در خصوص شعارهای تماشاگران به پپروانی و مدیریت باشگاه بیان کرد: هوادارن پرسپولیس حق دارند که نخواهند یک مدیر استقلالی تیم آنها را مدیریت کند اما در مورد پیروانی و بازیکنان باید صبورتر باشند و بجای تشویق تیم حریف نیز تیم خود را تا دقیقه 90 حمایت کنند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)