در سومین روز مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم‌های پیکان و راه‌آهن از گردونه مسابقات کنار رفتند.

مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (شنبه) با انجام دو دیدار پیگیری شد که نتایج این مسابقات در پایان به شرح زیر رقم خورد:

* راه‌آهن یک – خونه‌به‌خونه بابل ۲
گل‌ها: رضا معقولی (۸) برای راه‌آهن و مهرداد حیدری (۱۱) و مهدی خیری (۷۷) برای خونه‌به‌خونه

شاگردان جواد نکونام موفق شدند راه‌آهن را در تهران شکست بدهند و به مرحله بعدی جام حذفی برسند.

* بادران تهران ۳ – پیکان یک
گل‌ها: کریم اسلامی (۴)، مسعود ریگی (۶۵-پنالتی) و امیر میربزرگی (۸۹) برای بادران و امیرحسین صادقی (۴۵) برای پیکان

با این نتیجه، پیکان به ششمین تیم لیگ برتری تبدیل شد که از جام حذفی کنار رفت و بادران نیز نخستین شگفتی‌ساز آخرین روز مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی لقب گرفت.

تیم سیاه‌جامگان موفق شد با پیروزی مقابل تیم برق جدید شیراز به مرحله بعد مسابقات جام حذفی راه‌ یابد.

مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (شنبه) با انجام دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و برق‌ جدید شیراز از ساعت ۱۸:۱۰ در ورزشگاه ثامن مشهد پیگیری شد که در پایان این دیدار تیم سیاه‌جامگان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل میهمان خود به برتری برسد.

در این مسابقه امیر محمد پناهی در دقیقه ۷ ، یونس شاکری در دقیقه ۱۳ و بهتاش میثاقیان در دقیقه ۲۲ برای سیاه‌جامگان و بهروز هوشمند در دقیقه ۱۵ برای برق جدید گلزنی کردند.

شاگردان میثاقیان با برتری در این مسابقه به مرحله یک‌هشتم مسابقات جام حذفی راه‌یافتند.

 

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی موفق شد با پیروزی مقابل سپیدرود رشت به جمع ۱۶ تیم نهایی رقابت‌های جام حذفی راه یافت.

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی که در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه عضدی رشت آغاز شده بود، با نتیجه ۳ بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه مساوی یک – یک رسید و کار به دو وقت‌ اضافه ۱۵ دقیقه‌ای کشید. در ادامه بازی در وقت اضافه نخست تیم ملوان توانست از روی نقطه پنالتی به گل دوم خود رسیده و در لحظات پایانی بازی نیز گل سوم را وارد دروازه سپیدرود کرد و در نهایت بازی را با پیروزی به پایان برد تا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برسد.

پژمان نوری در دقیقه ۳۳، بابک مرادی در دقیقه ۹۸ از روی نقطه پنالتی و محمدرضا نقدی‌پور در دقیقه ۱۱۴ برای ملوان گلزنی کردند و حسین ابراهیمی در دقیقه ۸۸ تک گل سپیدرود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)