جلسه تمرینی چند روز قبل تیم محبوب لیگ برتری تحت‌الشعاع اتفاقی تاسف‌بار قرار گرفت تا این‌بار چاقوکشی هم به فهرست حاشیه‌های فوتبال باشگاهی ایران اضافه شود.

در فوتبال پراز اتفاق تلخ ایران همه جور حاشیه ای دیده بودیم جز چاقوکشی بازیکنان حاضر در تمرینات یک تیم لیگ برتری که به لطف کاپیتان پرتجربه تیم محبوب شهرستانی این اتفاق هم رقم خورد تا فوتبال ایران که گل بود به سبزه نیز آراسته شود!
ماجرا ازاین قرار است که در تمرین روز چهارشنبه تراکتورسازی وقتی بازیکنان با پایان یافتن برنامه های تمرینی یحیی گل محمدی قصد ترک زمین را داشتند مهدی کیانی و عارف آقاسی بعد از شوخی های مرسوم در تیم های باشگاهی به یکباره درگیر یک نزاع خونی شدید شدند که تبعات آن زخمی شدن مدافع جوان و بومی تبریزی ها از ناحیه دست بود.
مهدی کیانی کاپیتان باتجربه و کلیدی تراکتورسازان که در کنار تاثیرگذاری فنی همواره حاشیه هایش این تیم را با دردسرهایی روبرو کرده است این بار بعد از این که شوخی هایش با مدافع جوان به جاهای باریک کشیده شد در کمال تعجب با چاقویی که از ساک خود در آورده بود به سمت عارف آقاسی مدافع جوان و بومی تراکتورسازی هجوم آورد که کش و قوس های رخ داده در این نزاع باعث شد تا دست چپ مدافع جوان با جراحت سختی روبرو و خونریزی پیدا کند.
موضوعی که در ادامه به یک نزاع عجیب میان دو بازیکن باتجربه و جوان شد اما در نهایت حاضران در تمرین به این درگیری فیصله دادند و باشگاه نیز شبانه در نشستی موضوع را مدیریت کردند غافل از این که بعد از گذشت چند روز و در آستانه دیدار حساس با صدرنشین لیگ این خبر به بیرون درز پیدا می کند.
تصویری که از عارف آقاسی مدافع جوان تبریزی ها با دست بانداژ شده در مراسم دریافت سیم کارت های تلفن همراه از سوی اسپانسر باشگاه منتشر شد کاملا شایعات را تایید کرد گرچه هیچ کدام از مسئولان باشگاه و مربیان تیم به خاطر حساسیت های موجود در راه بازی با پارس جنوبی به این موضوع واکنشی نشان ندادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)