خبرگزاری فارس: پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست/می‌خواهیم به فینال برسیم

فارس: مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان گفت: پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست و می‌توانیم در این مسابقه برنده باشیم.

افشین چاووشی، در مورد دیدار حساس جام حذفی مقابل پرسپولیس گفت: فردا در مرحله نیمه نهایی کار بسیار سختی داریم. بازی بسیار حساسی است و هر 2 تیم خواهان کسب پیروزی در آن هستند. از جام حذفی راحت می‌توان به آسیا رسید به همین خاطر هر 2 تیم تمام تلاش خود را در این دیدار انجام می‌دهند. نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را شناسایی کردیم و می‌دانیم آنها به هیچ عنوان دست و پا بسته نیستند و می‌خواهند به پیروزی برسند.

وی افزود: میزبانی برایمان امتیاز مثبتی است که امیدوارم با بهره‌ گرفتن از آن بتوانیم در پایان برنده بازی باشیم. فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و می‌خواهیم به فینال برسیم. پیروزی دور از دسترس نیست و امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند و با حمایت از تیم در راه موفقیت در جام حذفی کمک بازیکنان باشند.

چاوشی در مورد شکست داماش گیلان در اولین مسابقه سال 92 این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: در آن مسابقه حق تیم‌مان باخت نبود و می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. تراکتورسازی از 2 موقعیت خود نهایت استفاده را برد و متاسفانه ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. امیدوارم در بازی با پرسپولیس این اتفاقات تکرار نشود و دست پر میدان را ترک کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)