چهارشنبه 14 اسفند (14:59)

مرجع خبری پرسپولیس : كارشناس فوتبال ايران گفت: پرسپوليسي ها نياز به طراح نزديك مثل جانواريو در خط مياني دارند.

جلال چراغپور درباره دلايل ضعف پرسپوليس در بازي هاي اخير عنوان كرد: با مهره هايي كه اين تيم دارد نمي توان به تركيب ايده آل رسيد. در هيچ تيمي اين اسم ها نيستند كه بازي مي كنند بلكه قابليت افراد است كه باعث موفقيت يك تيم مي شود.
وي افزود: در خط هافبك پرسپوليس بازيكناني هستند كه همگي شيوه بازي مشتركي دارند. آنها به راحتي دريبل مي خورند و هر كدام هم كه از بازيكن حريف عقب مي افتند روي آن خطا مي كنند.

سرمربي تيم دسته اولي نيروي زميني ادامه داد: تيم هاي بزرگ هيچ گاه بازيكنان خوب را با مشخصه هاي فني مشترك جذب نمي كنند. علي دايي در تيم ملي هم نزديك بود دچار اين اشتباه شود اما در تصميمي درست مقابل كره به جاي استفاده همزمان از باقري و زارع در يك پست از كاظمي استفاده كرد.
چراغپور مشكل پرسپوليس را در سرمربي جديد اين تيم ندانست و اضافه كرد: وقتي جنس مهره هاي اين تيم جور نيست به وينگادا نبايد ايراد گرفت. پرسپوليس به بازيكن طراح نزديك نياز دارد. بازيكني مثل جانواريو كه در استقلال اين نقش مهم را به خوبي ايفا مي كند و پاس هاي ريز و در عمق مناسبي مي دهد. پرسپوليس فاقد چنين بازيكني است.
وي اظهار داشت: در حال حاضر وينگادا در پرسپوليس پاس دادن را حذف كرده چرا كه با هر پاس روند اين تيم به جاي تند شدن كندتر مي شود. مازيار زارع و كريم باقري در اين تيم طراح دور هستند و اين كمكي به آنها نمي كند. پرسپوليس به دليل اين اشكلاتي كه دارد امسال به بن بست خورده است و كاري هم نمي تواند بكند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)