دروازه‌بان سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «به خاطر خودم و اینکه در آینده وضعیت بهتری داشته باشم تصمیم به جدایی گرفتم.»

مهرداد بشاگردی در مورد جدایی‌اش از فولاد خوزستان گفت: «دراگان اسکوچیچ در نیم فصل اول تمایل زیادی به استفاده از من نداشت. همچنین شنیدم باشگاه به دنبال جذب یک گلر دیگر هم هست به همین خاطر تصمیم گرفتم جدا شوم. البته بیشتر تصمیمم برای جدایی به خاطر خودم و اینکه به تیمی بروم که بازی کنم بود.»

 

وی در مورد اینکه آیا پیشنهادی دارد، تصریح کرد:‌ «از چند تیم لیگ دسته اولی و لیگ برتری پیشنهاد دارم که به خاطر قراردادی که با فولاد داشتم تاکنون روی این مسئله فکر نکردم. حالا بعد از جدایی این فرصت را دارم که در این مورد تصمیم بگیرم. همچنین ممکن بود در صورت به توافق رسیدن با باشگاهی مسئولان فولاد مخالفت کنند به همین خاطر اکنون فرصت بهتری برای انتخاب تیم دارم.»

 

بشاگردی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی پرسپولیس هم به او پیشنهادی شده است، خاطرنشان کرد: «از طرف باشگاه پرسپولیس با یکی از نزدیکان من چند روز قبل صحبتی شده بود که حالا باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

 

وی در مورد اینکه به خاطر بیشتر بازی کردن از فولاد جدا شده و آیا حاضر است در این شرایط به پرسپولیس برود و باز هم فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کند، گفت: «به هر حال بحث پرسپولیس با سایر تیم‌ها فرق دارد. من دوست دارم در تیمی باشم که بازی کنم اما حضور در تیمی مثل پرسپولیس با سایر تیم‌ها فرق دارد.»

 

گلر سابق فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا دست کادرفنی و مسئولان فولاد دلگیر هستند، اظهار داشت: «دلگیر که هستم اما مشکلی نبود. جدایی ما هم خیلی خوب اتفاق افتاد و مسئله‌ای با مدیریت نداشتیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)