پرسپولیس نیوز : نماینده‌ تام‌الاختیار کشتی‌گیران گفت: چرا باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که رفع توقیف اموال این باشگاه صورت گرفته آن هم در حالی که خود ما این کار را کردیم تا بتوانیم از حساب این باشگاه برداشت کنیم؟

حمید کلبانی نوری، درباره رفع توقیف و تعلیق حساب بانکی پرسپولیس گفت:‌ من از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهش می‌کنم بگویند چه چیزی را رفع توقیف کرده‌اند؟! باید بگویم همه مسئولان پرسپولیس می‌گفتند پول نداریم اما امروز صبح 68 میلیون تومان به حساب صندوق دادگستری ریختند چون می‌خواستند دستور رفع موقت صادر شود. آنها در حالی اقدام به این کار کردند که می‌گویند پرسپولیس پول ندارد.

وی ادامه داد: لازم است به اطلاع مردم برسانم که در 31/4/93 یعنی 5-6 روز پیش در لایحه‌ای به شماره 9300283 اینجانب از اموال باشگاه پرسپولیس رفع تعلیق کردم و دلیلش هم این بود تا بتوانم از حساب باشگاه پرسپولیس پول بردارم پس آقایان اگر قدری مطالعه می‌کردند می‌دیدند خودم رفع توقیف انجام دادم و این به معنی این است که آنها 68 میلیون تومان را به هدر دادند.

نماینده‌ تام‌الاختیار کشتی‌گیران در ادامه افزود: تاکنون 270 میلیون تومان از حساب باشگاه پرسپولیس خارج کردیم و مطمئنا اگر پول بیشتری بود ما هم بیشتر برمی‌داشتیم. دادگاه شعبه 37 در این باره نامه زده که ما بتوانیم از حساب پرسپولیس پول برداشت کنیم پس چرا می‌گویند رفع توقیف و تعلیق کرده‌اند؟ اگر آقایان قدری پرونده را می‌خواندند متوجه می‌شدند که ما میز و صندلی باشگاه را هم خودمان رفع توقیف و تعلیق کردیم تا بتوانیم از حساب این باشگاه برداشت کنیم. ما کار خودمان را بلدیم و برای احقاق حق کشتی‌گیران تلاش‌مان را می‌کنیم تا به حق واقعی آنها برسیم.
 

وکیل کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من امروز با آقای منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس  به صورت تلفنی صحبت کردم و به حرمت هواداران میلیونی پرسپولیس و به عنوان نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران هرگونه صلح و سازش را که لازم باشد انجام می‌‌دهم تا منافع پرسپولیس به خطر نیفتد.

وی ضمن بیان این جمله که خودم به شدت پرسپولیسی هستم خاطرنشان کرد: با هیچ کدام از اشخاص محترم باشگاه پرسپولیس خصومتی ندارم و همه اعضای باشگاه پرسپولیس برایم محترم هستند. می‌توانم در مورد مبلغ باقیمانده از طلب کشتی‌گیران صلح و سازش کنم و حتی به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)