مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس فردا در حساس ترین بازی فصل خود به مصاف ملوان می رود و نیاز مبرم به حضور پرشور هواداران خود دارد.

 

طی روزهای گذشته عده ای از هواداران با انتقاد از مسئولان پایگاه مرجع خبری پرسپولیس این سوال را مطرح کردند که چرا برای حضور هواداران در بازی برابر ملوان در ورزشگاه آزادی فراخوان نمی دهید؟

 

پاسخ این سوال مشخص است. برای ما مثل روز روشن است که هواداران بدون نیاز به هیچ فراخوانی فردا با حضور یکصد هزار نفری خود سکوهای ورزشگاه آزادی را به تسخیر خود درخواهند آورد و آن 5 هزار سکوی طبقه دوم در بازی قبلی نیز خالی نخواهند ماند.

 

 

 

هواداران پرسپولیس در بازی برابر سپاهان بار دیگر ثابت کردند بهترین هواداران دنیا هستند و ما تنها می توانیم از آنها بخواهیم پس از حضور حماسی خود از دقیقه یک تا نود ، با فریادهای خود آزادی را برای انزلی چی ها به یک دیگ جوشان تبدیل کنند تا ساق های لرزان آنان جرات نزدیک شدن به دروازه ارتش سرخ را پیدا نکند.

 

وقتی که هواداران خود در حساس ترین بازی فصل سکوهای آزادی را پر می کنند، چه نیازی است که ما فرخوان بدهیم و پس از بازی افتخار پرشدن ورزشگاه را به نام خود ثبت کنیم؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)