پرسپولیس نیوز: وزیر ورزش و جوانان با انتصاب حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، حکم وی را امضا و به وی ابلاغ کرد.

حمیدرضا گرشاسبی پس از اینکه حدود ۱۰ ماه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس فعالیت داشت حکم مدیرعاملی خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.

مسعود سلطانی فر در حالی با پیشنهاد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای تعیین حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه موافقت کرد که در هفته های اخیر صحبت های زیادی در خصوص برکناری وی به دلیل قانون منع استفاده از بازنشستگان مطرح می شد.

وزیر ورزش بهتر از هر شخص دیگری می دانست گرشاسبی در صورت تایید این قانون توسط شورای نگهبان دیگر نمی تواند به فعالیت خود به عنوان سرپرست در باشگاه ادامه دهد. به همین خاطر حکم مدیرعاملی وی را امضا کرد تا با توجه به بندهای موجود در این قانون مجوز گرشاسبی را برای حضور تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بگیرد.

از قرار معلوم اگر گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس باقی می ماند وزیر ورزش و جوانان دیگر نمی‌توانست اقدامی برای ماندن وی پس از تصویب قانون منع استفاده از مدیران بازنشسته کند.

سلطانی فر که ثبات مدیریتی را بهترین گزینه برای حل و فصل مشکلات جاری باشگاه پرسپولیس می داند پای گرشاسبی ماند تا جلوی حواشی برخی را که علاقه ای به ماندن گرشاسبی نداشتند بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)