مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر امروز در شرايطي پيگيري شد كه بازيكنان اين تيم در ابتدا اجازه تمرين كردن پيدا نكردند

تمرين پرسپوليس كه قرار بود از ساعت 17 بعدازظهر امروز برگزار شود با اتفاقات عجيبي روبرو شد.
پرسپوليسي‌ها ابتدا به زمين موسسه خيريه عمل رفتند اما مسئولان اين ورزشگاه از حضور بازيكنان در ورزشگاه به دليل خيس بودن زمين جلوگيري كردند. به همين دليل تمرين پرسپوليسي‌ها به زمين شماره 2 مجموعه ورزشي آزادي منتقل شد اما زمين استاديوم آزادي نيز به خاطر پر بودن در اختيار قرمزپوشان قرار نگرفت تا پرسپوليسي‌ها دوباره به موسسه خيريه عمل برگردند.
پس از دقايق زيادي مسئولان ورزشگاه خيريه عمل اجازه دادند پرسپوليسي‌ها در اين زمين تمرين كنند اما اين تمرين تنها 35 دقيقه طول كشيد و بازيكنان بلاتكليف با تاخير حاضر شدند.
حتي مسئولان موسسه خيريه عمل برق‌هاي ورزشگاه را براي پرسپوليسي‌ها روشن نكردند تا حدي كه مورد اعتراض شديد كرانچار و ساير اعضاي كادر فني به مسئولان ورزشگاه شد.
پرسپوليسي‌ها در تمرين امروز ابتدا با گرم كردن كار خود را شروع كردند و در مراحل بعدي به كارهاي سرعتي و فوتبال دستگرمي پرداختند.

* كريم باقري و محمود خوردبين غايب بودند.

* شماري از ليدرهاي باشگاه به مجتبي زارعي تذكر دادند تا در خصوص صحبت‌هايش درباره هوادارانش بيشتر دقت كند. زارعي پس از بازي با راه‌آهن اعلام كرده بود هواداران ديگر به ورزشگاه نيايند.

* برخي از بازيكنان پرسپوليس به همراه علي پروين و تعدادي از همبازي‌هاي محمود خوردبين صبح امروز در بهشت زهرا حضور پيدا كردند و با سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس به دليل فوت مادرش همدردي كردند.
پرسپوليس ساعت 17:15 جمعه برابر پيكان به ميدان مي‌رود
.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)