سه شنبه 1 ارديبهست:(19:10)

مرجع خبري پرسپوليس:آخرين اخبار پرسپوليس به شرح زير است:

منصوري و علي عسگر از ليست پرسپوليس خارج شدند

كميته سه نفره در باشگاه پرسپوليس تشكيل شد  

اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس به دانش‌آموزان ايراني بليت دادند

جلسه هيات مديره پرسپوليس چهارشنبه برگزار مي‌شود

 

منصوري و علي عسگر از ليست پرسپوليس خارج شدند

 با تصميم نلو وينگادا، سرمربي پرسپوليس، محمد منصوري و حميد علي عسگر از ليست 20 نفره پرسپوليس براي ديدار مقابل الغرافه قطر كنار گذاشته شدند.

* بازيكنان پرسپوليس با استفاده از لپ‌تاپ و كامپيوتر از اتفاقات روزهاي اخير در خصوص استعفاي محمد مايلي كهن باخبر شدند. اين موضوع سوژه اصلي صحبت بازيكنان شده بود.

* حدود 80 هوادار ايراني صبح امروز با تجمع در مقابل هتل ميليتينيوم به تشويق بازيكنان پرداختند و با بازيكناني مانند علي كريمي عكس يادگاري انداختند.

* بازيكنان پرسپوليس بازي سپاهان و بنيادكار كه از شبكه تلويزيوني دوبي اسپرت پخش مي شد را تماشا كردند.

كميته سه نفره در باشگاه پرسپوليس تشكيل شد  

اعضاي هيات مديره پرسپوليس تصميم گرفتند براي جذب بازيكن در فصل آينده كميته‌ سه نفره كه شامل دو نفر از اعضاي هيات مديره و عباس انصاري‌فرد مدير عامل باشگاه است تشكيل دهند.
قرار شده بازيكنان مدنظر باشگاه پرسپوليس ابتدا در كميته سه نفره حضور پيدا كنند و پس از جمع‌بندي و تصويب هيات مديره در خصوص عقد قرارداد با بازيكن مدنظر اقدامات لازم انجام شود.
گفتني است دو نفر اعضاي هيات مديره ظرف چند روز آينده مشخص خواهند شد؛ البته مجيد فرخزادي و حسين هدايتي گزينه‌هاي اصلي هستند.

اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس به دانش‌آموزان ايراني بليت دادند

بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس و شماري از همراهان صبح امروز با حضور در مدارس ايراني واقع در دوحه قطر به دانش‌آموزان بليت رايگان دادند تا در بازي امشب تيم فوتبال پرسپوليس را تشويق كنند.

* اعضاي سفارت ايران در دوحه قطر شب گذشته در محل اردوي پرسپوليسي‌ها حضور پيدا كردند و ديداري با نلووينگادا و ساير اعضاي كادر فني داشتند.

* علي كريمي و كريم باقري شب گذشته و صبح امروز دقايقي با سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت و گو كردند.

* از صبح امروز تلويزيون و راديوي قطر به تشويق هواداران براي حضور در بازي امروز پرداختند و سعي كردند با پخش فيلم قهرماني الغرافه در ليگ قطر و در نظر گرفتن جوايزي براي هواداران ورزشگاه پر از جمعيت كنند.

جلسه هيات مديره پرسپوليس چهارشنبه برگزار مي‌شود

مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام كردند به منظور بررسي شرايط پرسپوليس، جذب بازيكن در فصل آينده و همچنين برنامه‌هاي تيم خود براي پرقدرت شدن در فصل آينده جلسه هيات مديره پرسپوليس را بعدازظهر چهارشنبه با حضور كليه اعضا برگزار خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)