مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال الاتحاد فردا (دوشنبه) پس از وارد به تهران، در ورزشگاه آزادی به تمرین خواهد پرداخت.

 

طبق قوانین AFC تیم های میهمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید یک روز قبل از بازی، در زمین اصلی مسابقه به تمرین بپردازند.

بر همین اساس، تیم الاتحاد غروب روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تمرین می کند. ضمن اینکه روز سه شنبه به مصاف تیم پرسپولیس می رود. گفتنی است؛ تیم الاتحاد پس از بازی برابر پرسپولیس، تهران را به مقصد عربستان ترک می کند.

 

نماینده باشگاه الاتحاد امشب وارد تهران می شود

 

 

 

تیم فوتبال الاتحاد عربستان روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم پرسپولیس است.

نماینده باشگاه الاتحاد عربستان برای بررسی امکانات میزبان، محل اسکان، محل تمرین، زمین مسابقه و هماهنگی های لازم جهت حضور تیم الاتحاد در ایران، امشب (یکشنبه شب) وارد تهران می شود. گفتنی است؛ کاروان تیم فوتبال الاتحاد پس از ورود به تهران در هتل اسپیناس اسکان خواهند یافت.

 

هتل لاله میزبان ناظران و داوران دیدار پرسپولیس – الاتحاد

داوران و ناظران مسابقه برگشت تیم های پرسپولیس و الاتحاد پس از ورود به تهران در هتل لاله مستقر می شوند.

«محسن باسما» داور بازی تیم های پرسپولیس و الاتحاد به همراه تمام همدون (کمک داور اول)، جاودت نهلاوی (کمک داور دوم) و مسود تفیلیش (ناظر بازی) همگی از سوریه امشب (یکشنبه شب) ساعت 21:35 وارد تهران می شوند و پس از آن در هتل لاله اسکان می یابند.

 

 

حضور مدیر مسابقات AFC در تهران

مدیر مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزار دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و الاتحاد عربستان امشب (یکشنبه) وارد تهران می شود.

بنجامین، مدیر مسابقات AFC یکشنبه شب، یازدهم اردیبهشت ماه وارد تهران می شود و در هتل لاله مستقر می گردد. گفتنی است؛ مدیر مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به جهت حساسیت مسابقات گروهی و بازدید از ورزشگاه و شرایط تیم ها، امشب وارد تهران می شود.

 

کاروان تیم فوتبال الاتحاد دوشنبه در تهران

تیم فوتبال الاتحاد عربستان جهت برگزاری دیدار برگشت از سری مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C فردا (دوشنبه) با یک پرواز اختصاصی وارد تهران می شود.

کاروان تیم فوتبال الاتحاد روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ساعت 17 با یک فروند هواپیمای اختصاصی عازم تهران می شوند و در هتل اسپیناس اسکان می یابند.

کنفرانس خبری مربیان و جلسه مدیران دوشنبه برگزار می شود

کنفرانس مطبوعاتی مربیان و کاپیتان های تیم های پرسپولیس و الاتحاد دوشنبه شب برگزار می شود.
کاروان تیم الاتحاد پس از ورود به تهران با فشردگی برنامه های تیمی مواجه خواهد شد. چرا که تیم الاتحاد برای انجام آخرین تمرین خود راهی ورزشگاه آزادی می شود. مربی و کاپیتان تیم الاتحاد باید در نشست خبری و مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند و جلسه هماهنگی قبل از بازی دو تیم با حضور مدیران و مسئولان برگزار می شود.
گفتنی است؛ فشردگی برنامه های تیم میهمان بدلیل ورود یک شب قبل از بازی آنها می باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)