یکشنبه 18 اسفند(10:49)

مرجع خبری پرسپولیس: مشروح خبرهای کوتاه زیر را در ادامه متن بخوانید

بخشش جريمه ۱۰ درصدى به شرط ۹ امتياز

رجب زاده گلزن ترين هافبك ليگ

ديدار پرسپوليسى ها با اعضاى هيات مديره

حمايت واعظى از عابدزاده

جلسه ليدرها با انصارى فرد

راننده خارجى ها پول گرفت

بخشش جريمه ۱۰ درصدى به شرط ۹ امتياز
بازيكنان پرسپوليس كه بابت كسر ۱۰ درصدى قراردادشان هنوز از باشگاه دلخورند، براى فرار از اين جريمه سنگين فرصت ديگرى گرفتند. به اعلام مديرعامل پرسپوليس اين جريمه تنها در يك صورت بخشيده خواهد شد و آن هم پيروزى در هر سه ديدار ابتدايى ليگ قهرمانان است. انصارى فرد به سرخپوشان قول داده كه در صورت كسب هر ۹ امتياز سه ديدار ابتدايى پرسپوليس در آسيا، از جريمه اى كه باشگاه براى آنها در نظر گرفته چشم پوشى خواهد كرد.

رجب زاده گلزن ترين هافبك ليگ
در حالى كه پرسپوليس در ماه هاى اخير اسير ضعف گلزنى بازيكنانش بوده، جذب مهدى رجب زاده اميدوارى هاى بسيارى را به وجود آورده. رجب زاده در حال حاضر و با وجود دورى ۲ ساله اش از ليگ برتر ايران، با ۵۱ گل زده، بهترين و گلزن ترين هافبك ليگ است و پس از او عباس آقايى بازيكن سابق پرسپوليس با ۴۸ گل زده ايستاده.
علاوه بر اين مهدى رجب زاده رتبه چهارم برترين گلزنان ليگ را هم مال خود كرده. در حالى كه عنايتى ۸۰ گله اول است و فضلى و برهانى با ۷۷ و ۵۳ گل دوم و سوم هستند. على دايى هم با ۴۹ گل زده و عباس آقايى با ۴۸ گل پشت سر رجب زاده ايستاده اند
.

ديدار پرسپوليسى ها با اعضاى هيات مديره
بازيكنان پرسپوليس به زودى ديدارى با مديران اين باشگاه خواهند داشت. با توجه به حساسيت بالاى ديدار با الشارجه و شرايط خاص پرسپوليس، اعضاى هيات مديره قصد دارند در ديدار دوستانه با سرخپوشان گفت وگو كنند. اين ديدار دوشنبه شب در هتل محل اقامت پرسپوليسى ها و بدون حضور خبرنگاران و عكاسان برگزار خواهد شد.

حمايت واعظى از عابدزاده
حمايت هاى مهدى واعظى از مربى دروازه بان هاى پرسپوليس، خبرنگاران حاضر در تمرين را به تعجب واداشت.
در شرايطى كه از همان ابتداى فصل شايعه اختلاف واعظى و عابدزاده نقل محافل بود و حتى در تمرين ديروز خبرنگاران بار ديگر از رفتار احمدرضا عابدزاده گله كردند، واعظى به حمايت از عابدزاده آنها را به سكوت واداشت و خواست كه آنها ماجراى عابدزاده را تمام كنند و ديگر به آن دامن نزنند
.

جلسه ليدرها با انصارى فرد
ليدرهاى باشگاه پرسپوليس امروز ميهمان عباس انصارى فرد هستند. با توجه به نزديك شدن به ديدارهاى آسيايى و همچنين برخى اختلافات در جمع ليدرها، انصارى فرد آنها را فرا خوانده وساعت ۱۵ امروز در جلسه اى با آنها گفت وگو خواهد كرد. هدف مديرعامل از برگزارى اين جلسه از بين بردن چند دستگى هاى ليدرها و همسو كردن آنها با باشگاه و حمايت از پرسپوليس در ديدار با الشارجه است.

راننده خارجى ها پول گرفت
حقوق معوقه راننده بازيكنان خارجى پرسپوليس بالاخره پرداخت شد. بنا به قولى كه عباس انصارى فرد داده بود، راننده بازيكنان خارجى پرسپوليس ظهر ديروز به امور مالى باشگاه مراجعه كرد و حقوق معوقه دو ماه گذشته خود را دريافت كرد تا ديگر طلبى از پرسپوليس نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)