مرجع خبری پرسپولیس : عصر روز جمعه و بعد از آن كشمكش مطبوعاتي بين حسين هدايتي و عباس انصاري‌فرد، ليدرهاي پرسپوليس در محل تمرين تيم از خجالت رييس سابق هيات مديره درآمدند و با شعارهاي «آبراموويچ قلابي» بيعت خود با مديرعامل فعلي را نشان دادند. قرار است اين اتفاق دوشنبه شب و حين بازي پرسپوليس- شاهين بوشهر نيز رخ دهد و از روي سكوها شعار عليه رييس سابق هيات مديره در فضاي ورزشگاه طنين‌انداز شود.
«آبراموويچ ايران» لقب روزهايي بود كه قالب سكوها دوستدار حسين هدايتي و دشمن انصاري‌فرد بودند اما حالا با خروج ليدرهاي دوستدار هدايتي از جمع ليدرهاي پرسپوليس فرداشب صفت قلابي جلوي لقب هدايتي قرار خواهد گرفت تا مشخص شود در دعواي ژورناليستي اين دو نفر، سكوها نقش تعيين‌كننده‌اي خواهند داشت.

اما اتفاق جالب آنجاست كه بعضي از دوستان مشترك اين دو نفر هنوز در باشگاه پرسپوليس فعاليت مي‌كنند. اصلا به خواسته اين افراد بود كه عباس انصاري‌فرد ساعتي پس از مصاحبه تند عليه هدايتي در سايت باشگاه آنها را تكذيب كرد. اين افراد كه دوست ندارند بيش از اين دعوا بين انصاري‌فرد و هدايتي كش بيايد مي‌خواهند ترتيبي بدهند كه مديرعامل باشگاه در مراسم افطاري عصر چهارشنبه كه بعد از كنفرانس خبري وي برپا مي‌شود از رييس سابق هيات مديره نيز دعوت به‌عمل آورد. اين مراسم در تالار مهرباني مجموعه ورزشي انقلاب برپا مي‌شود و چنانچه هدايتي اين دعوت را بپذيرد، قرار شده همين دوستان مشترك ترتيب مراسم آشتي‌كنان را در تالار مهرباني بدهند. به همين خاطر پيش‌بيني مي‌شود همين دوستان مشترك كاري كنند در حد فاصل امروز تا چهارشنبه، انصاري‌فرد و هدايتي در اين خصوص موضع «سكوت» را پيش بگيرند و سكوها نيز كاري به كار دعواي اين دو مدير نداشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)