پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال الشارجه امارات در مسابقات لیگ این کشور، چهارمین شکست متوالی خود را تجربه کرده است و در وضعیتی بحرانی قرار دارد.

تیم فوتبال الشارجه امارات که یکی از حریفان پرسپولیس ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود، در بدترین وضعیت دو فصل اخیر خود قرار گرفته است. قهرمان فصل گذشت لیگ امارات در هفته چهاردهم برابر خورفکان، آخرین تیم جدول بازی‌ها هم شکست خورد تا چهارمین شکست پیاپی خود را تجربه کند و اولین پیروزی فصل قعرنشین لیگ را رقم بزند.

بازیکنان شارجه در پایان این مسابقه توان خروج از زمین را نداشتند و عبدالعزیز العنبری، سرمربی ناکام این روزهای شارجه که شایعاتی درخصوص احتمال برکناری وی شنیده می‌شود، پس از مسابقه اظهار داشت: مسئولیت این شکست‌ها و نتایج با من است. فکر می‌کنم تمرکز لازم را نداریم و با اشتباهات متعدد، فرصت‌ها را از دست می‌دهیم.

عبدالرحمن حداد، پیشکسوت باشگاه شارجه درباره شرایط این تیم گفت: پس از مصدومیت ایگور کورنادو ستاره برزیلی تیم، اعتمادبه‌نفس شارجه از دست رفته است، چون اعضای تیم و کادر فنی باور داشتند او عامل موفقیت الشارجه است و فعلاً جانشینی برای وی پیدا نشده است. سایر بازیکنان خارجی هم در حد انتظار ظاهر نشدند. شارجه می‌داند که تکرار قهرمانی فصل قبل آسان نیست و آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم باید آماده باشند. تنها راه خروج از بحران، کسب یک پیروزی برای تغییر شرایط و بازگشت اعتمادبه‌نفس به تیم است.

الشارجه که در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل قطر، التعاون عربستان و پرسپولیس ایران همگروه است، در چارچوب هفته دوم این مسابقات، روز ۲۹ بهمن میزبان نماینده کشورمان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)