پرسپولیس نیوز: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از اقدامات لازم برای انجام چهره نگاری از تماشاگران در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر خبر داد.

حسن کریمی که دی ماه سال گذشته با حکم وزیر ورزش به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد، امروز شنبه اولین نشست خبری خود را برگزار کرد تا در مورد فعالیت ها وبرنامه های در دستور کار این شرکت توضیح دهد.

وی در مورد نحوه بلیت فروشی هجدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر مطرح شد تاکید کرد که شرکت توسعه هیچ دخالتی در این زمینه نخواهد داشت. این در حالی است که سال گذشته مدبر مدیر پیشین شرکت توسعه اقداماتی را جهت بلیت فروشی انجام داده بود که در نهایت بی نتیجه ماند.

کریمی در این رابطه تاکید کرد: شرکت توسعه در این مورد به هیچ وجه در مورد بلیت فروشی دیدارهای فوتبال دخالتی ندارد چرا که این موضوع وظیفه خود باشگاه ها و سازمان لیگ برتر است.

مدیرعامل شرکت توسعه همچنین تاکید کرد: موضوعی که بسیار مورد توجه ما است اینکه بتوانیم به نحوه ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی که بسیار بی نظم است سروسامانی دهیم به گونه ای که افراد بتوانند از منزل بلیت را خریداری کرده و در آرامش و نظم به ورزشگاه بیایند و طبق شماره روی صندلی خود بنشینند. ضمن اینکه تا چهره نگاری هم از آنها انجام شود تا برای افراد ممنوع الورود هم بتوانیم برنامه ریزی داشته باشیم. این بخش از کار جزو تعهدات ماست که باید پیگیری کنیم.

کریمی در همین رابطه با اشاره به نشست هایی که با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و نیروی انتظامی برگزار شده است یادآور شد: تاکنون طرح هایی داده شده است که بررسی می کنیم. قبل از اجرای نهایی هم نشست هایی با این افراد خواهیم داشت و طرح نهایی را حمایت می کنیم اما در بلیت فروشی دخالتی نخواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)