پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی عراق پیش از دیدار با ایران گفت:بازی فردا مقابل ایران حساسیت خاصی ندارد چون ما صعود کردیم

تیم ملی کشورمان فردا(چهارشنبه) در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به مصاف تیم ملی عراق می رود.

* بازی با ایران حساسیت خاصی ندارد، چون صعود کرده‌ایم

کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری گفت: بازی فردا حساسیت خاصی ندارد چون ما صعود کرده‌ایم.بدون شک تیم های ملی عراق و ایران شرایط برابری ندارند، اما به طور شفاف اعلام می کنم که هر دو تیم از تیم های قدرتمند و خوب این دوره از مسابقات محسوب می‌شوند. من حتی در برخی روزها که تیمم خوب بازی کرده و فرصت های زیادی هم خلق کرده، اما در پایان بازی شده ، از عملکرد تیم خود و شکل بازی خیلی ابراز رضایت کرده ام.

* بازی خوب را به نتیجه ترجیح می‌دهم

سرمربی کروات گفت: برخلاف این موضوع باید بگویم گاهی اوقات یک بازی را بدون خلق فرصت های متعدد برده ایم اما چون عملکرد خوبی به لحاظ فوتبالی ندا‌شته ایم واقعا عصبانی شده ام.

* فرقی ندارد که در مرحله حذفی با قطر بازی کنیم یا عربستان

وی ادامه داد: من انتطار دارم که فردا تیمم بازی خوبی را مقابل ایران به نمایش بگذارد.واقعا برای من فرقی ندارد که در نتیجه فردا ما باید با چه تیمی بازی کنیم؛ با قطر یا عربستان. واقعا برای من هیچ تفاوتی ندارد که در مرحله بعد با چه تیمی بازی خواهیم کرد چون ما تیم خوبی داریم و در همه مسابقات به فکر پیروزی هستیم.

* از بازیکن استقلال خواستم تا اطلاعات ایرانی‌ها را به ما بدهد

کاتانچ در پاسخ به سوال خبرنگار که شما از وجود طارق و بشار که در تیم های ایرانی بازی می کنند چقدر استفاده خواهید برد و آنها اطلاعاتی به شما دادند، گفت: در این بازی از طارق خواستم که از تمام جوانب از ایران به ما اطلاعات دهد. او به من گفت که روی نیکمت بشینم و آرام باشم چون او از ایران شناخت خوبی دارند و به خوبی مقابل ایران بازی خواهند کرد.

کاتانچ خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم که روز به روز پیشرفت کرده و بهتر شویم و در ادامه مسابقات هم می خواهیم مثل یک تیم فدرتمند برابر حریفان بازی کنیم.البته برای پیشرفت کامل ما به خیلی چیزها نیاز داریم.

وی تاکید کرد: البته برای مسابقه فردا خوشبختانه بازیکنان با توجه به اینکه صعود عراق به مرحله بعدی نهایی شده، استرسی ندارند و آرامش خوبی مقابل تیم ایران بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی عراق گفت: اگر بازیکنانم در داخل میدان آن چیزهایی که را در سه روز گذشته در تمرینات انجام دادیم را در زمین مسابقه پیاده کنند، یقین دارم که هواداران تیم ما شاهد یک بازی خوب از عراق خواهند بود و اطمینان دارم که بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

کاتانچ اظهار داشت: ما می خواهیم که فردا برنده بازی باشیم،‌اما قبل از بردن من به بازی مقتدرانه و خوب هم تمرکز دارم چون این شکل از بازی می تواند ما را به آینده بیشتر امیدوار کند. حالا بعد از چند بازی که برده ایم، بازیکنان اعتماد به نفس‌شان بالا رفته و روند تیمی خوبی داریم.

سرمربی عراق درباره شباهت بازی این تیم با ایران عنوان کرد: من ۴ ماه است که در راس کادر فنی عراق قرار دارم و بدون شک شناخت کارلوس کی روش که ۷ سال در راس کادر فنی تیم ملی ایران بود نسبت به بازیکنان بیشتر است. به نظرم تیم ملی ایران قدرت بدنی بالاتری نسبت به ما دارد و ما نیز از آنها سریع تر هستیم. تنها تفاوت بارز میان این دو تیم به نظرم سرعت عراق و قدرت بدنی ایران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)