مرجع خبری پرسپولیس : آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از رویارویی با نماینده قطر بعدازظهر امروز با حضور یکی از هنرپیشه های سینما و تلویزیون برگزار شد.

 

در این تمرین احمد نجفی بازیگر نقش کارآگاه علوی نیز در کنار قرمزپوشان حضور پیدا کرد. وی در این باره به خبرنگاران گفت: ‌پرسپولیس تیمی بزرگ و مردمی در ایران است وظیفه من بود که نماینده ایران را در آخرین تمرین حمایت کنم و حمایت جامعه هنری را نیز از این ورزشکاران اعلام کنم.

 

 

امیدوار هستم پرسپولیس مقابل الغرافه به یک پیروزی شیرین دیگر برسد البته درست است که من جنوبی هستم ولی امروز آمده‌ام تا محبوب‌ترین تیم آسیا را از لحاظ روحی و روانی کمک کنم.

 

 

* علی‌عسگری و اولادی در تمرین امروز حضور نداشتند.

 

* سامان آقا زمانی دچار مصدومیت شد.

 

* 2 شبکه عرب‌زبان که یکی از آنها متعلق به قطر بود در تمرین امروز حضور پیدا کرد. این شبکه در حال ایجاد تنش‌هایی در تمرین بود که با تذکر مدیر روابط عمومی باشگاه مواجه شد.

 

* زادمهر سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای تمرین دقایقی با هواداران و خبرنگاران درباره حساسیت بازی فردا به گفت‌وگو پرداخت. وی در جواب سؤالی که چرا پرسپولیس فردا لباس قرمز نمی‌پوشد، گفت: این خواسته بازیکنان بود و هیچ مشکلی از سوی نمایندگان AFC نبود صلاح این بود که در این بازی خودمان لباس مشکی بپوشیم.

 

* در تمرین امروز پرسپولیس مثل 2 روز گذشته بسیار شاداب بود.

 

* احمد نجفی 2 فرزند خردسال که خارجی بودند همراه خود به تمرین آورده بود که آنها با قرمزپوشان عکس یادگاری گرفتند.

 

پس از گذشت 25 دقیقه از تمرین خبرنگاران به بیرون از ورزشگاه هدایت شدند.

 

در ابتدای تمرین لیدرهای باشگاه کاورهایی را که قرمز رنگ بود تهیه کردند و به حدود 20 هوادار که مقابل درب ورزشگاه حضور داشتند اهدا کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)