پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال می‌گوید داور مصاف استقلال خوزستان و پرسپولیس در مجموع عملکرد خوبی داشته است.

تورج حق‌وردی کارشناس داوری فوتبال درباره قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی صحنه مشکوکی در محوطه جریمه نداشت. ولی داور در دادن جریمه‌های شخصی در بعضی از دقایق یک مقدار ضعیف عمل کرد. در دقیقه چهار بازی داور باید به بازیکن استقلال خوزستان برای خطایی که بر روی بازیکن پرسپولیس انجام داده بود کارت زرد می‌داد که این اتفاق رخ نداد. در دقیقه ۲۵ هم تکل خطرناکی که بازیکن استقلال خوزستان روی بازیکن پرسپولیس انجام داد مستحق دادن کارت زرد به او بود.

وی ادامه داد: در دقیقه ۶۰ هم خطایی که بازیکن استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه روی بازیکن پرسپولیس انجام داد باید با کارت زرد جریمه می‌شد. در این صحنه بعضی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما این خطا پشت محوطه جریمه انجام شد و اصلا در داخل این محوطه اتفاق نیفتاد.

حق وردی در پایان گفت: توقف هایی که در بازی پیش آمد تقصیر داور نبود و مسئولین ورزشگاه باید وقوع چنین اتفاق هایی را پیش بینی می‌کردند و این مسئله از کنترل داور خارج بوده و نمی‌توان او را مقصر دانست. در کل داور مسابقه قضاوت خوبی داشت و در بیشتر موقعیت‌ها نزدیک به صحنه بود و دوندگی خوبی داشت و توانست بازی را خوب مدیریت کند. فقط یک مقدار در جریمه‌های شخصی می‌توانست بهتر عمل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)