پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال ایران می‌گوید که داور دیدار پرسپولیس و سپاهان بازی را به خوبی قضاوت کرد.

جعفر خوشرو  درباره قضاوت اشکان خورشیدی در دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: بازی سرعت بالایی داشت و از این رو کار را برای قضاوت سخت کرده بود اما آقای خورشیدی با دقت بالا و البته جاگیری‌های خوبی که داشت توانست بازی را به خوبی مدیریت کند و عملکرد خوبی داشته باشد.

وی درباره گل وحید امیری که داور مردود اعلام کرد گفت: در آن صحنه مهدی طارمی توپ را با دست زد و داور به خاطر جاگیری خوبی که داشت توانست صحنه را به خوبی تشخیص دهد و گل به درستی مردود اعلام شد.

این کارشناس داوری همچنین درباره صحنه پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد گفت: همان‌طور که گفتم داور جاگیری‌های خوبی داشت و به خاطر همین موضوع، درون محوطه جریمه خطا روی مهدی طارمی را به خوبی تشخیص داد و پنالتی را درست اعلام کرد.

خوشرو درباره درگیری آخر بازی میان بازیکنان دو تیم هم گفت: در اواخر بازی درگیری میان بازیکنان دوتیم شکل گرفت که البته بازیکنان سپاهان می‌خواستند کمی شیطنت کنند اما داور به خوبی به موضوع ورود کرد و مدیریت خوبی داشت. اعتقاد دارم تمام کارت‌های زردی که داور نشان داد درست بود.

او اضافه کرد: من بیشتر مواقع به عملکرد اشکان خورشیدی انتقاد داشتم اما او واقعا در این بازی خوب عمل کرد و اگر من ناظر بازی بود به داور نمره ۸ می‌دادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)