خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال گفت داور مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن یک ضربه پنالتی پرسپولیس را اعلام نکرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس ، مسعود مرادی که در برنامه نود صحبت می کرد ادامه داد: در دقیقه 12 مسابقه مهاجم تیم پرسپولیس در محوطه جریمه سرنگون شد که داور باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد اما اشتباه کرد.

وی در خصوص اخراج بازیکنان ذوب آهن گفت: در صحنه اخراج اول فاکتورهای موقعیت آشکار گل کاملا وجود دارد و مدافع  آخر ذوب آهن نیز با مهاجم پرسپولیس در یک راستا قرار دارد و کارت قرمز درست بود. تصمیم درباره حرکت دروازه بان نیز با توجه به حرکت مهاجم پرسپولیس به سمت دروازه و نبود مدافع دیگر پنالتی و اخراج کاملا صحیح بود. مسئولان تیم می توانند فیلم های این صحنه ها را به هر کسی که می خواهند نشان دهند.

مرادی درباره خطایی که منجر به گل اول پرسپولیس شد گفت: در این جا بازیکن ذوب آهن توپ را زد و به نظر من روی غلامرضا رضایی خطایی نشد.

همچنین وقت تلف شده مسابقه نیز مورد محاسبه قرار گرفت و با توجه به تلف شدن 6 دقیقه به دلیل اخراج و تعویض دروازه بان ذوب آهن و سایر تعویض های صورت گرفت در نیمه دوم ، 7 دقیقه وقت اضافه باید اعلام می شد که داور 6 دقیقه اعلام کرد و گل پرسپولیس نیز در دقیقه نود و ششم به ثمر رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)