مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني امتياز روزنامه “پرسپوليس” را به باشگاه پرسپوليس واگذار كرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛  حبيب كاشاني سرپرست سابق باشگاه پرسپوليس، طي نامه‌اي خطاب به رويانيان، امتياز روزنامه “پرسپوليس” را به اين باشگاه واگذار كرد.

متن اين نامه به شرح زير است:

 

سلام عليكم

” با احترام، ضمن آرزوي توفيق در مسئوليت جديد، به آگاهي مي‌رساند: در زمان تصدي اين جانب در مسئوليت سرپرستي شركت فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) و نظر به ضرورت حضور موثر در عرصه مطبوعاتي ورزش كشور، نسبت به اخذ امتياز روزنامه پرسپوليس از مراجع صالحه اقدام گرديده و متعاقبا حسب تشخيص و تصميم رياست محترم وقت سازمان تربيت بدني (جناب آقاي دكتر سعيدلو) امتياز آن به اين جانب منتقل گرديد.

 

مع الوصف از زمان آغاز فعاليت اين روزنامه، رسالت اصلي آن تلاش و فعاليت در عرصه فرهنگي و مطبوعاتي كشور در راستاي منافع و اهداف سازماني باشگاه پرسپوليس بوده و هست. بديهي است در طول چاپ 380 شمارگان روزنامه هيچگونه انتفاع شخصي مادي و معنوي از روزنامه پرسپوليس تخصيص نيافته است.

لذا باوثوق اينجانب بر اين واقعيت كه ملازمت صاحب امتياز روزنامه با مدير باشگاه پرسپوليس منشاء اثرات مطلوب‌تر و موثرتري خواهد بود، بدين وسيله امتياز روزنامه پرسپوليس را به شركت فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس ) واگذار مي‌نمايم.

 

اميدوارم آن مديريت محترم با تمهيد بسترهاي اجرايي لازم از كليه ظرفيت هاي اين رسانه مطبوعاتي در جهت بالندگي هر چه بيشتر نام پر افتخار پرسپوليس و بهره مندي بهينه از اين تريبون اجتماعي كه در طول حيات خود مخاطبين فراواني را به خود جلب كرده است، موفق باشيد.”

حبيب كاشاني

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)