مرجع خبری پرسپولیس : با این شرایط حضورم در پرسپولیس منتفی است/ نه حکم داشتم نه دعوتنامه

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هنوز حکمی برای حضور در هیئت مدیره جدید این باشگاه دریافت نکرده است گفت: برای نشست امروز هیئت مدیره تلفنی از دفتر یکی از اعضا از من دعوت شد اما به دلیل اینکه نه حکم داشتم نه دعوتنامه رسمی در این نشست شرکت نکردم.

حبیب کاشانی ضمن بیان این مطلب افزود: بنده برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس و مدیرعاملی این باشگاه که اعضای هیئت مدیره مصوب کرده بودند تا به حال هیچ حکمی دریافت نکرده ام و به همین خاطر در نشست امروز هم حضور نیافتم.

وی ادامه داد: اصولا برای حضور در نشست هیئت مدیره اولا باید دعوتنامه رسمی ارسال شود و دوم اینکه باید دستور و موضوع جلسه نیز به اعضا اعلام شود تا با اعضا با آمادگی حضور یابند اما روز یکشنبه از دفتر یکی از اعضا با دفتر بنده تماس گرفتند و خواستار حضورم در جلسه هیئت مدیره شدند که بنا بردلایلی که اشاره کردم در این نشست حاضر نشدم.

کاشانی در پاسخ به این پرسش که ” با وجود اعلام شدن خبر رسمی حضور شما در هیئت مدیره پرسپولیس و عدم صدور حکم آیا بازهم با این شرایط ادامه خواهید داد؟” گفت: وقتی بنده هنوز حکمی دریافت نکرده ام حضورم در هیئت مدیره معنی دار نیست و تصور می کنم اگر شرایط به همین منوال ادامه داشته باشد حضورم درهیئت مدیره پرسپولیس منتفی خواهد بود.

حبیب کاشانی قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با مصوبه هیئت مدیره پرسپولیس و اعلام رسمی سازمان تربیت بدنی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه و البته مدیرعامل معرفی شد اما خبرمدیرعاملی وی خیلی سریع تکذیب شد و حکم عضویت درهیئت مدیره هم که هنوز صادرنشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)