پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از خریدهای جدید سرخپوشان گفت: دوست دارم وحیدامیری هم بماند اما اگر به اروپا رفت برایش خوشحال می‌شوم.

جعفر کاشانی در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس نظیر سروش رفیعی و مهدی ترابی اظهار داشت: تدبیری اندیشیدیم تا با توجه به محرومیت باشگاه برای حضور درنقل و انتقالات تابستانی بهترین عملکرد را داشته باشیم. از مسیر اصلی خودمان برای بازیکن سازی در رده های پایه جدا نشدیم اما توانستیم با کمترین رفت و آمد، بهترین های فوتبال ایران را هم جذب کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به هیچ وجه نمی خواهیم کارخانه بازیکن‌سازی پرسپولیس متوقف شود. تیم های پایه به بهترین شکل در حال تمرین هستند. تعامل لازم را باید بین این تیم‌ها و سرمربی بزرگسالان انجام دهیم تا بازیکنی که از کودکی در پرسپولیس بازی کرده است بتواند مراحل رشد خود را همچنان طی کند و به مراحل بالاتر برسد.

وی درباره احتمال انتقال وحید امیری به کشورهای دیگر اذعان داشت: یکی از راه های درآمدزایی باشگاه ها بحث ترانسفر بازیکن است. باید این اتفاق در پرسپولیس هم رخ دهد. اما در ابتدا بتوانیم جانشینان مناسب را برای هر بازیکن انتخاب کنیم. حالا خیلی دوست دارم وحید امیری که قراردادش با باشگاه به اتمام رسیده است در پرسپولیس بماند. اما خودم هم خوشحال می شوم بتواند مسیر پیشرفتش را در تیم های بزرگ اروپایی طی کند. این اتفاق خیلی خوبی است که می تواند برای هر بازیکنی رخ دهد.

کاشانی درباره پیشنهاد ریزه اسپور ترکیه به علیرضا بیرانوند نیز صحبت کرد و گفت: او با پرسپولیس قرارداد دارد و در چارچوب قراردادش رفتار خواهیم کرد. بیرانوند ماندنی است.

کاشانی در خصوص اینکه با وجود دو قهرمانی متوالی پرسپولیس هواداران باز هم انتظار قهرمانی از سرخپوشان را دارند اظهار داشت: تاکنون سطح انتظارات به خوبی برآورده شده است. باشگاه هم تمام تلاشش را می کند تا این روند ادامه داشته باشد. اگر مسیری که در چند سال اخیر طی کرده‌ایم نگاهی بیندازید متوجه می شوید همه چیز سر جای خودش قرار دارد. بازیکن جایگاه خودش را شناخته است و مربی هم می داند چه رفتاری در قبال بازیکن و باشگاه داشته باشد. کوچکترین دخالتی هم در امور فنی انجام نمی شود. بنابراین انتظار ما هم مثل هواداران است که تیم بتواند خیلی خوب از پس مشکلات برآید و به نتیجه برسد.

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای باشگاهی که به معنای واقعی می خواهد باشگاهداری کند لازم است که تامین بودجه صورت بگیرد. باشگاه نیاز به منابع مالی دارد. باید به پرسپولیس کمک شود تا از لحاظ قانونی بتواند از تنگناهای مالی خارج شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)