مقابل استیل اذین به تفاضل گل هم فکر کنید 

مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی در جریان اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در هتل المپیک، از این تیم به خاطر بازی بسیار خوبی که برابر ذوب آهن انجام داده بود تشکر کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، سرپرست باشگاه پرسپولیس که با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم صحبت می‌کرد، از توانایی‌های سرخ پوشان پایتخت ابراز رضایت کرد: “باید از شما به خاطر نمایش خوبتان در برابر ذوب آهن تشکر ویژه‌ای کنم. از کادر فنی به خاطر تدابیر مناسبی که برای این بازی در نظر گرفته بودند و از بازیکنان تیم نیز به خاطر بازی خوب و قدرت اراده‌ای که از خود نشان دادند.”

 

کاشانی به ذکر نکته‌ای در مورد برآورد دایی و عبدی از توانایی این تیم پرسپولیس پرداخت:

 

“من بعد از آن بازی گفتم که این نمایش 80 درصد از توانایی‌های پرسپولیس بود، اما بعدا چیزی شنیدم که باعث خوشحالی بیشتر من شد و آن اینکه علی دایی و حسین عبدی به من گفتند که این تنها 40 تا 50 درصد توانایی پرسپولیس سال 89 بود. این موضوع بسیار باعث خوشحالی است چون نشان دهنده توانایی‌های خاصی است که کادر فنی در مجموعه تیم می‌بیند، قابلیت‌هایی که بازی با ذوب آهن تنها 40 درصد آن‌ها بود.”

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس برد در برابر ذوب آهن را با توجه به قابلیت‌های این تیم با ارزش دانست: “رو به روی ذوب آهن کار بزرگی کردید. این تیم در 540 دقیقه یعنی در شش بازی پیاپی در رقابت‌های بزرگ آسیایی و لیگ برتر ایران فقط یک گل دریافت کرده بود در حالی که شما در این بازی در هر نیمه یک گل به آن‌ها زدید. البته برخی گفتند که ذوب آهن تیمی خسته بود اما این حرف قابل قبول نیست چرا که ذوبی‌ها تا دقیقه 90 در میدان دویدند. در واقع تیمی که خسته است از دقیقه 60 بازی را رها می‌کند.”

 

کاشانی عوامل پیشرفت بازی پرسپولیس را برشمرد: ” این تفاوت در بازی شما که همه کارشناسان هم به آن اذعان دارند از کجا آمد؟ اول اینکه خواستید و اراده کردید و در این حالت خدا هم کمک خواهد کرد. دوم اینکه حتی روی نیمکت هم تحول قابل مشاهده بود. در این بازی افراد روی نیمکت مثل اسفند روی آتش آرام و قرار نداشتند و بالا و پایین می‌رفتند. این یعنی تحول در درون زمین و روی نیمکت به طور یکسان انجام شده که این رمز موفقیت یک تیم است. سوم اینکه به خاطر اشتباهات بازیکنان و خطاهای داوری، چند هفته نتیجه نگرفتیم و هجمه‌ای از انتقادها علیه علی دایی شکل گرفته بود اما بازی خوب شما در برابر ذوب آهن و شادی شما در کنار علی دایی پس از به ثمر رساندن گل‌ها، نشان دهنده این بود که بازیکنان پشت سرمربی خود و در حمایت از او ایستاده‌اند.”

 

حبیب کاشانی در مورد تاثیر دیگر این پیروزی گفت: “بازی شما آنقدر خوب و با کیفیت بود که به جرات می‌توان گفت که شکست در بازی داربی از ذهن‌ها پاک شد و این را می‌شود از برخورد هواداران دید.”

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس از بازیکنان خود خواست که به بحث‌های حاشیه‌ای توجه نکنند: “حاشیه سازی برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس همیشه بوده و خواهد بود، باید حواستان باشد که این بحث‌ها تیمی را که به خوبی با هم در حال کار کردن است با مشکل رو به رو نکند. الان هم بحث کاپیتانی را مطرح می‌کنند اما می‌شود دید که در این تیم مثلا علیرضا حقیقی بارها در هنگام تعویض‌ها بازوبند را به دیگری داده است. در پرسپولیس تصمیم برای کاپیتانی با در نظر گرفتن فاکتور کسوت انجام می‌شود. در چند سال اخیر نیز کریم باقری، شیث رضایی و علیرضا حقیقی کاپیتان‌های اول تا سوم تیم بوده‌اند. این مسائل کوچک تر از آن است که به آن توجه شود.”

 

کاشانی در مورد بازی با استیل آذین نیز گفت: “جدول هیچ چیز را نشان نمی‌دهد و استیل آذین اگر در برابر هر تیمی بازنده باشد اما دوست دارد در این بازی برنده از میدان بیرون آید. ما به بازی فردا مثل سایر بازی‌ها نگاه می‌کنیم و باید سه امتیاز را کسب کنیم و حتی باید نگاهی نیز تفاضل گل داشته باشیم چرا که این احتمال وجود دارد که ذوب آهن امتیاز از دست بدهد و فرصت خوبی مهیا شود. الان وقت اشتباه نیست و باید با جدیت به میدان بروید.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)