پرسپولیس نیوز: کاشانی به صحبت های برانکو اشاره دارد و می گوید نمی دانم چه بگویم این حرف ها درست نبود، خصوصا در خصوص سرمربی جدید و باید بگویم کمی غیرحرفه ای بود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید خرید رضا شکاری ریسک بود که با درایت امور بین الملل و حقوقی تحقیق های لازم انجام گرفت و متوجه شدیم که نباید او را جذب می کردیم.

جعفرکاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید دوستان روابط بین الملل و حقوقی و همچنین جناب آقای رغبتی دنبال این موضوع بودند وبرای همین من اطلاع زیادی ندارم ولی خروجی جلسه هیات مدیره این بود که این بازیکن جذب نشود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفته باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره اش درخصوص  جذب رضا شکاری باهوش عمل کردند واقعا چه شد که این بازیکن را جذب نکردی و راهی تراکتور شد ؟

ببینید من در خصوص جذب رضا شکاری زیاد اطلاع ندارم. در این خصوص دوستان روابط بین الملل و حقوقی باشگاه و همینطور آقای رغبتی مسئولیت داشتند و کارهای مربوطه را انجام دادند. ولی در نهایت تحقیقات دوستان و نیز برگزاری جلسه هیات مدیره در جمع به این انجامید که این بازیکن جذب نشو چون ریسک بالایی برای باشگاه داشت.

وکیل بیرانوند گفته که در ازای پرداخت ۷۰۰ هزار دلاراواز پرسپولیس جدا می شود درحالی که با حضور در دفتر شما قول داده بود که درپرسپولیس بماند؟

بله بیرانوند به دفتر من آمده بود و آقای عرب هم بودند و قرار شد که درپرسپولیس بماند و به نوعی قول داده بود. البته او درخواستهایی هم داشت که قرارشد درخواستهایش اجابت شود. اما اینکه الان وکیل او چنین حرفی زده در جریان نیستم و نمی دانم.

شما گفته بودید دوست دارید بازیکنان پرسپولیس در سطح بین المللی حضور پیدا کنند و بدرخشند الان با رفتن او موافق هستید؟

ببینید ازقدیم گفته اند چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است. من مخالف پیشرفت بازیکنان نیستم و دوست دارم که در سطح بین الملل بدرخشند. اما الان بحث حضور قوی پرسپولیس در لیگ برتر است. پرسپولیس در لیگ برای حضورقوی باید بهترین ها راداشته باشد. ما باید بهترین ها را حفظ کنیم. برای همین الویت حفظ بیرانوند است واگر هم نشد باید به پیشرفت او کمک کنیم.

برانکو در مصاحبه ای گفته پرسپولیس با من بد کرده و مدیران دروغگو دارد وحتی به کالدرون هم گفته از الان درفیفا به دنبال پولش باشد ؟

والا نمی دانم در مورد ایشان چه بگویم. خب این نوع صحبت کردن قشنگ نیست. آقای برانکو برای باشگاه پرسپولیس بسیار زحمت کشیده و چندین قهرمانی کسب کرده و درمقابل ما هم ممنون زحمات ایشان بودیم. حالا بعد از رفتن ایشان مسائلی پیش آمده که خوب نبوده و ما هم نمی خواهیم که پول ایشان را ندهیم. شما دیدید که وکیلش به ایران آمد و صحبتهای لازمه انجام شده است. اما اینکه ما را دروغگو خطاب کند درست نیست و همینطور به کالدرون هم بگوید به فیفا برود فکر نمی کنم حرفه ای باشد. من باید در این خصوص یک نکته را ذکر کنم .

چه نکته ای؟

ما باید اول و آخر توجه داشته باشیم وقتی چنین مربیانی به ایران می آوریم باید در کنار آنها سطح علمی و دانش خودمان را هم بالا ببریم ، تا در آینده وقتی رفتند از داشته های خودمان استفاده کنیم و به کسی متکی نباشیم. همه چیز قهرمانی نیست و صرفا وقتی مربی خارجی می آوریم نباید فقط به قهرمان شدن با او فکر کنیم باید علم روز فوتبال را از او فرا بگیریم و به مربیان خودمان انتقال دهیم تا به نوعی از باغ خودمان در آینده گل بچینیم .

مذاکره با بشار رسن به کجا انجامید ؟

در مورد بشار رسن هم اطلاع زیاد ندارم باید در این خصوص با آقای رغبتی صحبت کنید ایشان در تمام جریان امور نقل و انتقالات هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)