مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اعلام اینکه فرهاد کاظمی استعفای مکتوب نداده است، گفت: روز یکشنبه در خصوص تصمیم کاظمی برای کناره گیری از هدایت ذوب آهن تصمیم گیری می کنیم.

مهر، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست 2 بر یک این تیم در خانه مقابل تیم مس کرمان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر، در رختکن از بازیکنان خود خداحافظی و اعلام کرد که از هدایت تیم ذوب آهن استعفا داده است.

یک منبع آگاه در باشگاه ذوب آهن در این خصوص گفت: " فرهاد کاظمی با وساطت برخی از مسئولان و دست اندرکاران باشگاه فعلا از استعفای خود منصرف شده اما وی یکی از دلایل اصلی استعفای خود را مشکلات مالی باشگاه می داند که بر روی عملکرد و انگیزه بازیکنان تیم تاثیر زیادی داشته است."

خسرو ابراهیمی، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در این خصوص گفت: فرهاد کاظمی پس از دیدار تیم های ذوب آهن و مس کرمان استعفای خود را به طور شفاهی اعلام کرده و حتی با بازیکنان تیم خداحافطی کرده است اما هنوز استعفای مکتوبی به دست ما نرسیده است. روز یکشنبه با بررسی همه جوانب و شرایط در خصوص این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد. در حال حاضر بیش از این نمی خواهم در خصوص این موضوع صحبت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)