پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بابت صعود به مرحله بعد تبریک می‌گویم که البته، این وظیفه ما بود.

گابریل کالدرون بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: بابت صعود به مرحله بعد به تیمم تبریک می گویم و این وظیفه ما بود.

وی در مورد اینکه برد پررنگی مقابل نفت آبادان نداشتید، عنوان کرد: آمار را از آغاز لیگ بررسی کنیم. ما مهاجم گلزن نداریم. تیم بزرگ بدون مهاجم گلزن، مقابل تیم هایی که دفاعی بازی می کنند، به مشکل می خورد. سعی می کنیم علیپور را برگردانیم چرا که بازیکن مهمی برای ماست.

وی ادامه داد: عبدی بازیکن جوان و آینده داری است. چون بازیکن جوانی است، نمی توانیم انتظار داشته باشیم مثل بازیکنان با تجربه عمل کند. در حال حاضر شرایط ما اینگونه است. به تیم های دیگر هم تبریک می گویم. واقعا خوب بازی می کنند ولی تیم های بزرگ به مهاجم نیاز دارند. علیپور هم بازیکن گلزنی است، اما در شرایط روحی خوبی نیست.

کالدرون در مورد علت غیبت جونیور و ماهینی در فهرست پرسپولیس عنوان کرد: جونیور دیگر در فهرست ۱۸ نفره نیست. در تمرینات می بینم که نمی تواند در فهرست باشد. ماهینی هم با تصمیم کادر فنی در فهرست نبود و با توجه به حضور کنعانی زادگان روی نیمکت، ماهینی غایب بود.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نیست از علیپور انتقاد نکند زیرا این مساله باعث فشار روی او می شود، گفت: خودم فوتبالیست بودم. فوتبالیستی که در باشگاهی بزرگ بازی می کند، باید فشار را بپذیرد. من انتقاد نمی کنم و آمار را بیان می کنم. آمار نشانگر عملکرد مهاجمان است. وقتی آمار خوب نیست و مربی می گوید این آمار خوب نیست و نتوانند این فشار را تحمل کنند، نمی توانند در تیم های بزرگ باشند.
وی در مورد اینکه با نظر تماشاگران ترکیب تیم را تعیین کردید، اظهار داشت: تمام تماشاگران تغییرات دیگری می خواستند که انجام ندادم. با تمام احترامی که برای هواداران قائل هستم اما تصمیمی که می گیرم، خواست آنها نیست.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: خیلی مواقع، ما و هواداران توافق نظر داریم. همه ما می خواهیم پیروز شویم ولی ممکن است ببریم، مساوی کنیم یا ببازیم. مسئولیت با من است. اگر بخواهم با نظر دیگران تصمیم بگیرم، مربی خوبی نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)