پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: شرایطی قبل از بازی به وجود آوردند که طبیعی نبود و همین اتفاقات تمرکز ما را به هم ریخت.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص اتفاقات امروز که در ورزشگاه غدیر اهواز رخ داد، گفت: همه دیدند که چه شرایطی قبل از بازی برای ما رقم زدند که این مسائل باعث شد تا تمرکز کلیه بازیکنان از بین برود و ذهن ما به هم ریخت. مطمئناً این اتفاقات طبیعی نیست و شاهد هستیم که چه جوی علیه پرسپولیس به راه انداختند و هجمه‌ای به راه افتاده تا ما را زمین بزنند.

وی ادامه داد: همه کسانی که فوتبال را می‌فهمند دیدند که امروز در زمین چه اتفاقاتی رخ داد اما با همه این شرایط ما فوتبال خودمان را انجام می‌دهیم و وارد این مسائل نمی‌شویم و همه چیز امروز در زمین بازی مشخص بود. ما هر چه تلاش کردیم حریف برخی اتفاقات بیرونی نشدیم و زور ما به اتفاقات بیرون زمین نرسید. ما خواستار این مسأله هستیم که مسئولان باشگاه هر چه زودتر به این اتفاقات ورود کنند و باید مشخص شود که چرا این اتفاقات امروز رخ داد. باید مشخص شود که چرا ما را در اتوبوس حبس کردند و اجازه ندادند وارد ورزشگاه شویم. اتفاقات امروز طبیعی نبود و اتفاقاتی رخ داد که اجازه نداد ما برنده شویم.

کامیابی‌نیا افزود: اگر این بازی مجوز برای برگزاری بازی داشته که چرا صحبت از لغو آن مطرح شد و اگر بازی مجوز نداشته چرا به ما اعلام شد تا به اهواز برویم؟ متأسفانه اتفاقات امروز غیرطبیعی بود و تمرکز ما را به هم ریختند.

گلزن تیم پرسپولیس در بازی امروز مقابل فولاد درباره صحنه پنالتی که رضا کرمانشاهی آن را سوت زد،‌گفت: همه کارشناسان گفته‌اند که آن پنالتی درست نبوده و مشخص نیست که آقای کرمانشاهی چه چیزی را سود زده است. در آن صحنه من به سمت داور بازی رفتم و به او گفتم که چه چیزی را پنالتی گرفتید؟ داور به من گفت من پنالتی نگرفتم بلکه داور خط پنالتی گرفت. بعد از صحبت‌های کرمانشاهی به سمت داور خط رفتم و به او گفتم که چرا پنالتی گرفته اما او گفت که کرمانشاهی برای پنالتی سوت زده است! متأسفانه اتفاقات امروز فوتبالی نبود و ما روی اتفاقات غیرفوتبالی باختیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)