پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای جا انداختن کتف، همراه با پزشک تیم و نماینده باشگاه به بیمارستان منتقل شد.

کمال کامیابی‌نیا که دچار عارضه دررفتگی کتف شد همراه با دکتر علیرضا حقیقت و سهند حبیب زاده نماینده باشگاه به بیمارستان آتیه منتقل شد تا برای تصویربرداری و جا انداختن کتف وی اقدام شود.

بنابر اعلام صورت گرفته به سایت باشگاه، مشکل هافبک پرتلاش سرخپوشان مرتفع شده است‌. وی مشکل خاصی ندارد و ابراز امیدواری شده است که بتواند تمرینات را دنبال کند.

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت کمال کامیابی‌نیا که در بازی با پیکان دچار دررفتگی کتف شده بود، گفت: متأسفانه کامیابی‌نیا در آخرین لحظات بازی مقابل پیکان دچار مصدومیت شد و به همین دلیل همراه با این بازیکن به بیمارستان آتیه آمدیم تا کارهای درمانی روی او انجام شود.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حال انجام اقدامات درمانی روی کامیابی‌نیا هستیم و او پس از این‌که کتفش جا افتاد برای استراحت راهی منزل خواهد شد و در این مدت زیر نظر کادر پزشکی تیم پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این وضعیت کامیابی‌نیا به بازی با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رسید افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: به دلیل حساسیت بالای این بازی همه تلاشمان این است تا کامیابی‌نیا به بازی برسد اما وضعیت او در تمرین فردای پرسپولیس مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)