پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به خبر توافقش برای تمدید قرارداد با این باشگاه برای دو فصل َآینده واکنش نشان داد.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص بحث تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از صحبت‌هایی که با آقای عرب و آقای حبیب‌زاده انجام دادم در نهایت تصمیم گرفته شد تا در آخر فصل قراردادم با پرسپولیس تمدید شود. خوشبختانه همه چیز به صورت کاملاً مثبت پیش رفت و خودم هم علاقه دارم که در پرسپولیس بمانم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود عقد قرارداد سفید مشکل قانونی دارد و او چطور می‌خواهد با پرسپولیس سفید امضا کند، افزود:‌ درست است که قرارداد من سفید است اما قطعاً باشگاه بازیکنان را راضی می‌کند. اما به هر حال من هرچه دارم از پرسپولیس است و خودم هم علاقه بسیار زیادی دارم که در پرسپولیس بمانم. البته ناگفته نماند که من دو سه پیشنهاد هم دارم اما برای اینکه خیال همه را راحت کنم تصمیم گرفتم تا قراردادم را تمدید کنم. چند باشگاه که خواهان من بودند با باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند اما به خاطر همین حواشی خودم مراقب بودم که هرچه سریع‌تر بحث تمدید قرارداد انجام شود. من پرسپولیس را دوست دارم و هرچه دارم از این تیم و هوادارانش است و اگر در فوتبال به این جایگاه رسیده‌ام به خاطر پرسپولیس بوده و برای اینکه حسن نیتم را نشان دهم در نهایت به این توافق رسیدیم که در پرسپولیس بمانم. اگر قرار بود از پرسپولیس بروم در همان ابتدای فصل می‌رفتم.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره بازی با ماشین‌سازی و شانس قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر امسال اظهار داشت:‌ مطمئنم بازی با ماشین‌سازی یکی از بازی‌های بسیار سخت ما خواهد بود. چرا که چند تیم هم شانس قهرمانی روی کاغذ دارند اما با همه این شرایط گزینه اصلی قهرمانی ما هستیم. امیدوارم با تمرکز و برنامه‌ریزی کافی مقابل ماشین‌سازی به میدان برویم و بتوانیم یک هفته به پایان بازی‌ها قهرمان شویم.

کامیابی‌نیا در خصوص اینکه علاقه‌مند است جشن قهرمانی در تهران برگزار شود یا در شهرجم در هفته پایانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چند تیم شانس قهرمانی دارند هنوز مشخص نیست که در کجا مراسم جشن قهرمانی برگزار می‌شود اما برای ما مهم نیست که این جشن کجا برگزار شود بلکه برای ما این مهم است که به قهرمانی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)