پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی پرسپولیس علیرغم تمام مشکلاتی که تیمش درگیر آن است از انگیزه‌اش برای دستیابی به قهرمانی با توجه به تفکرات برانکو خبر می‌دهد.

 کمال کامیابی‌نیا تنها بازیکنی بود که در پایان فصل علیرغم پیشنهاد خارجی ترجیح داد به کارش در جمع پرسپولیس ادامه دهد و اکنون از رویای بزرگی که در ذهن دارد درباره قهرمانی آسیا صحبت می‌کند.

کامیابی‌نیا درباره صعود به نیمه نهایی اینطور صحبت‌هایش را شروع می‌کند: خدا را شکر که توانستیم بازی خوبی مقابل الدحیل به نمایش بگذاریم و در این بین حمایت هواداران هم خیلی کمک کرد. نیمه اول گل بدی در شرایطی که بازی دست‌مان بود از روی ضربه ایستگاهی خوردیم. بین دو نیمه آقای برانکو نکات خوبی گفت و خودمان را جمع کردیم و مهمتر اینکه در دقایق خوبی به گل رسیدیم. خدا را شکر که از این مرحله صعود کردیم.

وی در ادامه درباره اینکه آیا با توجه به شرایط بازی از صعود ناامید شده بودند یا همچنان به بازگشت امیدوار بودند گفت: دقایق سختی بود و وقتی که یک گل عقب بودیم گفتم مگر می‌شود سه گل بزنیم. اما در دقایق خوبی گل زدیم و گل دوم را که دقیقه ۷۵ زدیم نگاهم فقط به اسکوربرد بود و امید داشتیم و هر چقدر به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم الدحیل از نظر بدنی افت ‌کند و همین‌جا بود که هواداران ما نقش پررنگ خودشان را نشان دادندو سنگ تمام گذاشتند و توانستیم گل سوم را بزنیم و حتی بشار می‌توانست گل چهارم را هم بزند.

کامیابی‌نیا اما در این بازی یک اخطار بی‌مورد دریافت کرد تا غایب بازی برگشت باشد و تیمش با چالش بزرگ‌تری همراه شود. هافبک پرسپولیس در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: شما نگاه کنید که من در شش بازی دور مقدماتی به طور کامل بازی کردم و کارتی نگرفتم. بازی رفت مقابل الجزیره کارت گرفتم و بازی برگشت هم به خاطر مصدومیت کتف بازی نکردم و اکنون کارت گرفتم. در آن شرایط بازیکن الدحیل از قصد و جلوی کمک داور با آرنج به زیر چشمم کوبید و هنوز هم آثار این ضربه و کبودی آن روی چشمم قرار دارد. بعد خواست از من عذرخواهی کند که من خواستم دستش را پس بزنم که بدشانسی‌ام به او برخورد کرد.

وی با گلایه از کسانی که بدون توجه به تلاش بازیکنان برای صعود به مرحله بعدی با حضور در صفحات مجازی به انتقاد و فحاشی در این خصوص پرداختند گفت: یکسری که من اسم آنها را هواداران پرسپولیس نمی‌گذارم بعد از بازی کلمات نامربوطی به کار بردند. بجای اینکه بعد از این صعود به ما خسته نباشید و تبریک بگویند یکسری چیزهایی می‌گویند که دل آدم می‌شکند.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به محرومیتش در بازی رفت مرحله نیمه نهایی نگران صعود سرخپوشان نیست و در واکنش به صحبت‌های سیدجلال حسینی که اتحاد بازیکنان را رمز صعود و موفقیت تیمشان می‌داند گفت: الان سیامک نعمتی هم دوکارته شد اما این هجمه روی او نیست اما نمی‌دانم چرا این هجمه فقط روی من است. در بازی با نساجی بازیکن حریف ۵۵۰ بار خطا کرد! اما چون من پرسپولیس بازی می‌کنم و روی من زوم هستند اما اگر فیلم بازی را بدون غرض نگاه کنند می‌بینندکه آبشک بیشتر از من خطا کرد اما یک جوری مانور می‌دهند که من باید اخراج شوم.

من کارت اولم را در شرایطی گرفتم که به داور بابت عملکردش اعتراض کردم. به او اعتراض کردم اما بخاطر اینکه جو را آرام کند به من کارت داد. با این حال قبول دارم باید باهوش‌تر عمل کنم و می‌دانم برای پرسپولیس بیشتر از این زحمت بکشم. خدایی هم تا این لحظه هر چه در توان داشتم برای تیم گذاشتم و یک ذره هم بعضی‌ها توهین می‌کنند و مطمئنا هوادار واقعی پرسپولیس این کار را نمی‌کند آن هم زمانی که تمام تلاش‌مان را در این شرایط سخت برای موفقیت و شادی آنها بکار می‌بریم. حتی چند روز پیش که با علی آقا پروین صحبت می‌کردم به من گفت از بازی‌ات لذت می‌برم که با جان و دل بازی می‌کنی. این سبک فوتبال من است و نمی‌شود عوضش کرد اما این را باید بیشتر کار کنم تا کارت بی‌مورد نگیرم.

کامیابی‌نیا درباره بازی‌های فشرده این تیم طی چند روز آینده گفت: شرایط تیم ما اینجوری است که تمرینات فشرده‌ای داریم و جوری تمرین می‌کنیم که انگار مسابقه است و بدن بچه‌ها کاملا به این موضوع عادت کرده است. فکر کنم اکنون در ۱۵ روز سه بازی داریم و باید تلاش کنیم تا حرفه‌ای زندگی کنیم، مصدوم نشویم و از تلاش بیشتری برای دستیابی به هدف سود ببریم.

وی ادامه داد: تمرینات پیش فصل ما در کرواسی بود که اکنون ثمره‌اش را خواهیم دید و شرایط بدنی مان خوب است و کادرفنی هم برنامه‌ریزی خوبی خواهد کرد تا به نتیجه برسیم.

کامیابی‌نیا که در ابتدای فصل علیرغم پیشنهاد خارجی برخلاف دیگر بازیکنان قراردادش را تمدید کرد اکنون در پاسخ به اینکه آیا هواداران با توجه به این مسائل بهتر نیست حمایت لازم را از او داشته باشند گفت: هواداران واقعی که همیشه از تیم و بازیکن حمایت می‌کند تا با حفظ روحیه برای موفقیت بیشتر تلاش کنیم. این عده هم در فضای مجازی کارهایی می‌کنند که نه فقط من که دیگر بازیکنان هم خستگی به تن‌شان می‌ماند. آقای گرشاسبی هم در جریان پیشنهادم قرار داشت و من منت نمی‌گذارم هیچ وقت و خودم دوست داشتم بمانم. تیمی که از بچگی دوستش داشتم و با خیلی‌ها مشورت کردم. پول خوبی از پیشنهاد خارجی گیرم می‌آمد اما با مشورت‌هایی که داشتم ماندنی شدم. فکر کنم خیر است و خدا را شکر هواداران همیشه مرا قبول داشتند و همیشه حمایت کردند و الان هم من تمام توانم را خواهم گذاشت.

کامیابی‌نیا امیدوار است غیبتش در بازی رفت را در بازی برگشت مقابل السد جبران کند و در اینباره می‌گوید: صد در صد تمام تلاشم را خواهم کرد تا به اندازه هر دو بازی برای تیمم موثر باشم.اکنون شاید خیریتی بود که این بازی محروم باشم!

کمال کامیابی نیا در واکنش به اینکه هواداران پرسپولیس خاطره خوشی از خیریت محرومیت ندارند گفت: نه، منظورم این است که ان‌شاالله با این محرومیت بتوانم در مراحل بالاتر به تیمم کمک کنم و امیدوارم بتوانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم. امیدوارم در قطر نتیجه خوبی بگیریم و در بازی برگشت هم در آزادی صعود کنیم. پرسپولیس پتانسیل این را دارد که بتواند به فینال آسیا صعود کند. درست است که دیگر تیم‌ها هزینه زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها کردند اما تیم ما هم پتانسیل خوب و در کنار آن برانکو را دارد. مدیریت باشگاه هم سخت تلاش می‌کند که بهترین امکانات را تامین کند تا بتوانیم در نهایت به موفقیت بزرگی برسیم و هواداران خوشحال شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)