هم بازی علی دایی بوده ام

مرجع خبری پرسپولیس : معتضد عبدالله گفت: شکست پرسپولیس مقابل الاتحاد عربستان باعث شگفتی من شد.

 

کاپیتان  و دروازه بان تیم فوتبال الوحده در نشست خبری بازی تیم های پرسپولیس ایران – الوحده امارات گفت: من قبلا با علی دایی و افشین پیروانی در تیم السد قطر هم بازی بوده ام و از آن دوران خاطرات خوبی دارم. خوشحالم که بار دیگر با علی دایی روبرو می شوم.

وی علی دایی را چهره شناخته شده و بین المللی خواند و گفت: علی دایی از جمله مهاجمان خوب فوتبال بود و همواره میل گلزنی بالایی داشت. با این تفاسیر من تعجب می کنم که چرا تیم او در بازی با الاتحاد  شکست سه بر یک متحمل شد.

 

با تيم العين و تيم ملي عربستان سفرهاي زيادي به ايران داشته‌ام. آخرين باري كه به ايران سفر كرديم مقابل پاس بازي كردم و با اين تيم به تساوي 3 بر 3 رسيديم. شناخت زيادي از تيم‌هاي ايراني به خصوص پرسپوليس دارم.

 

معتضد عبدالله تاكيد كرد: در اين مدت كه دايي به پرسپوليس آمده اين تيم حالت هجومي گرفته است. فقط در تعجبم كه چرا در مسابقه اول مقابل الاتحاد بازي را واگذار كرد.

 

عبدالله در پایان با خنده  در خصوص دیدار با پرسپولیس گفت: امیدوارم از پرسپولیس بازی خوبی را شاهد باشیم. از سویی هرگز دوست ندارم از سوی نفرات این تیم به طرف دروازه ما هجوم آورده شود!

 

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات در هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)