کاپیتان تیم مس کرمان گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس تهران منتظر حضور تماشاگرانی هستیم که در پایان فصل گذشته با حمایت های خود، تیم را از بحران خارج کردند.

ایرنا، ˈفرزاد حسینخانیˈ شامگاه پنچشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان و پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران افزود: ارتباط من با مردم کرمان بسیار خوب است و فقط عده ای محدود هستند که در ورزشگاه با سر دادن شعار تمرکز بازیکنان را به هم می زنند و حاشیه ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم لیدرهای تیم مس کرمان که هزینه ای را از باشگاه دریافت می کنند به فکر حمایت و تشویق بازیکنان در ورزشگاه باشند نه اینکه به آنها فشار روحی و روانی وارد کند.

حسینخانی، اظهار داشت: دیدار فردا مقابل پرسپولیس بازی سختی خواهد بود و تنها با داشتن آرامش می توانیم تیم را برای رسیدن به پیروزی در طول 90 دقیقه پیش ببریم.

کاپیتان تیم مس کرمان، در مورد صحبت های مطرح شده در رابطه با رفتن ˈرضا عنایتیˈ از تیم مس کرمان افزود: رفتن این بازیکن پیامدهای خوبی برای کرمان ندارد.

وی با تاکید بر اینکه عنایتی فردی با اخلاق است، گفت: رفتن بعضی از بازیکنان مانند یکی از بازیکنان فصل گذشته تیم مس کرمان باعث می شود صحبت هایی علیه تیم ما و فرهنگ ما مطرح شود و به همین دلیل دیگر بازیکنی به کرمان نمی آید و انتخاب چندم خود را تیم مس کرمان قرار می دهد.

حسینخانی، ضمن انتقاد از ضعف مدیریتی در باشگاه مس کرمان بیان کرد: اگر چه در آمدن بسیاری از افراد در باشگاه نقش داشته ام اما وقتی یک مدیر نمی تواند سکوها را در ورزشگاه کنترل کند، نشان دهنده ضعف مدیریت اوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)