مرجع خبری پرسپولیس : کتیرایی انگلیسی بودن استقلال و پرسپولیس توهم است + صدا

دانلود کنید!


 

فوتبال ایران در این ایام آنچنان آبستن حوادث و اتفاقات غیرمترقبه شده که طرح هر موضوعی در آن دور از ذهن به نظر نمیرسد. با این حال صبح امروز با اظهارات مجید جلالی مربی بااخلاق کشورمان که مورد سوءاستفاده عدهای قرار گرفت، این رشته ورزشی با زلزلهای خفیف روبرو شد تا به سرعت با واکنش دلسوزان فوتبال که از حوزههای یادشده اطلاعاتی جامعی در اختیار دارند، روبرو شود.

رئیس کانون مربیان فوتبال که از گذشته جزو مخافان سرسخت فوتبال دوقطبی بوده، طرح ايجاد دو تيم قرمز و آبي در فوتبال ايران در زمان گذشته از سوي انگليسي‌ها به ساواك پيشنهاد شد كه ايران هم پذيرفت: آنها گفته بودند ما هم براي رسيدن به اهداف سياسي و در نهايت سرگرمي مردم، در هر شهري از انگليس يك آبي و قرمز تشكيل داديم(!)

وی البته این طرح را مربوط به پایهگذاری استقلال یا همان تاج سابق و پرسپولیس نکرد و آنگونه سخن به میان آورد که انگار در حال حاضر نیز همان طرح در حال پیگیری است:

شايد اين طرح در چهل سال گذشته با هدف ايجاد سرگرمي براي مردم، طرح خوبي بوده و اكنون هم بد نباشد، اما در حال حاضر با بالا رفتن سطح سواد عمومي و پيشرفت زندگي، ديگر نبايد صرفا همان هدف را دنبال كند چرا كه ديگر به تنهايي پاسخگوي نيازهاي جامعه نيست. اكنون كه جهان به سمت جلو حركت مي‌كند، هم‌زمان قواعد زندگي مردم نيز پيشرفت كرده و در كنار بحث سرگرمي، بايد به فكر ارتقاي فرهنگي جامعه هم باشيم.

این گفتهها با واکنش سریع تنی چند از چهرههای شاخص ورزش که در حوزههای حراستی و فوتبال سوابق مشترکی داشته و با سوابق اینچنینی و مختصات آن به طور کامل آشنایی دارند روبرو شد و در میان ایشان بهزاد کتیرایی مدیرکل پیشین حراست سازمان تربیتبدنی که به زیر و بم این موضوعات در ورزش به واسطه سوابق خاص کاریاش اشراف دارد در گفت و گو با تابناک به رد این ادعای جلالی با استدلال پرداخت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)