پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید، گفت: در این بازی انتظار داشتم بازی روانتری به نمایش بگذاریم.

زلاتکو کرانچار در مورد عملکرد تیم امید مقابل سوریه و پیروزی دو بر صفر تیمش در این بازی ، گفت: بازی بسیار خوبی بود. انتظار داشتیم در این مسابقه روانتر کار کنیم اما این اتفاق رخ نداد. طی ۹۰ دقیقه به بر بازی مسلط بودیم و فرصتی به حریف ندادیم. در کل می‌توانم بگویم از نحوه بازی تیم رضایت داشتم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان دیگر هم فرصت حضور در تیم امید را می‌توانند پیدا کنند، افزود: درهای تیم ملی به روی همه باز است. امروز بازیکنی مثل رضا شکاری و الهیار صیادمنش در ترکیب تیم حضور نداشتند. کادر بازیکنانی که در کنار ما هستند از ابتدای کار با هم بودند و این مسئله باعث قدرت بخشیدن به روند آماده سازی تیم شده است. برگزاری بازی‌های دوستانه تجربه تیم را بالاتر می‌برد. در این شرایط افرادی که کمتر فرصت بازی پیدا کردند هم می‌توانند مورد ارزیابی و آزمایش قرار بگیرند.

کرانچار در مورد امکانات اردوی کیش، عنوان کرد: من از امکانات فراهم شده برای تیم امید راضی هستم. مسئولان مربوطه از ما به خوبی پذیرایی و همه امکانات را فراهم کردند. با انجام دیدارهای تدارکاتی بیشتر و استمرار انجام مسابقه می‌توانیم شرایط بهتری در آینده داشته باشیم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل سوریه و بازی مقابل اردن هم برنده شویم تا این روند ما استمرار پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)