پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید، گفت: ای کاش بازیکنانی که به باشگاه‌هشان رفتند بازی کنند.

زلاتکو کرانچار در جمع خبرنگاران، در مورد تیم امید، گفت: برای همکاری مناسب با باشگاه‌ها آماده بودیم. به دنبال منافع دو طرف بودیم. ای کاش بازیکنانی که به باشگاه‌هشان رفتند بازی کنند. ما فقط یک بازی دوستانه خواهیم داشت.

وی افزود: در کل یک مسابقه دوستانه با تیم ملی سوریه قبل از شروع مسابقاتمان خواهیم داشت. از این بابت نگران نیستیم. همه بازیکنان حاضر در اردو خوب تمرین می‌کنند. برنامه‌مان را اجرا می‌کنیم و بر اساس موقعیت جاری آماده به استقبال المپیک می‌رویم. از جمعه همه ۳۰ بازیکن باید در اردو حضور یابند. تنها مشکل ما یونس دلفی است که مصدومیت دارد. او را به ایران می‌آوریم تا او را حداقل برای یک بازی آماده کنیم. متاسفانه اللهیار صیادمنش هم دچار مصدومیت بد موقع و سنگین شد. نوع مصدومیت او برای ما این سوال را به وجود آورده  که آیا او به مسابقات می‌رسد یا نه. اجازه دادیم صیادمنش در کنار کادر پزشکی قوی تیمش بماند تا به آمادگی برسد. در را برای او باز نگه می‌داریم تا به آمادگی برسد.

کرانچار یادآور شد: همه چیز مناسب و آماده است. کارگران کمپ در حال تلاش برای آماده کردن زمین هستند. قرار است از ۲۶ اسفند از زمین شماره دو که کیفیت بسیار خوبی دارد استفاده کنیم. با کمیته المپیک، فدراسیون فوتبال و در راس آنها مهدی تاج و محمدرضا ساکت که مسئول تیم‌های ملی است ارتباط نزدیکی داریم. این احتمال وجود دارد که ما در ورزشگاه آزادی به میدان برویم. از سوی دیگر ورزشگاه دستگردی هم در حال تجهیز است تا از این رقابت‌ها میزبانی کند.

وی در مورد غیبت بازیکنان سایپا و پدیده و آیا این مسئله مشکل درست نمی‌کند، گفت: خیر. محمد سلطانی مهر، امید دره‌، امیر حسین حسینی‌زاده، ابوالفضل جلالی و … در همه بازیکنان دوستانه ما بودند. بازیکنان پدیده هم در همه بازی‌های دوستانه بودند و نباید در بحث تیم بودن دچار مشکل شویم. با حضور این بازیکنان در ۷ روز آخر قطعا به هماهنگی لازم می‌رسیم.فقط امیدوار هستم کسی مصدوم نشود.

سرمربی تیم امید در مورد لغو بازی دوستانه با ویتنام، اظهار داشت: بازی دوستانه به اندازه کافی داشتیم. اگر بازی با سوریه هماهنگ شود برایمان کافی است. کیفیت خوبی داریم و در خطوط تیمی بسیار خوب توانستیم بازیکنان را آماده کنیم. انتظار داریم بازیکنان به دستوراتی که به آنها دادیم عمل کنند. مسئولیت سنگینی داریم. خودمان را برای بازی ترکمنستان و یمن آماده می‌کنیم.

وی در مورد محل بازی تیم امید، گفت: چون بحث ملی است امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که بتوانیم در ورزشگاه آزادی به میدان برویم. امیدوارم هواداران از قشر جوان به ورزشگاه بیایند و تیم امید را در این راه سخت همراهی کنند..

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)