در تمرین بعدازظهر امروز: فرخزادی به بازیکنان قول رفع مشکلات مالی را داد

مرجع خبری پرسپولیس : تمرین عصر دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزاری شد که سرمربی کروات این تیم مانند تمرین صبح غایب بود.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در زمین مجموعه ورزشی خیریه عمل با حضور مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره این باشگاه برگزار شد و عباس انصاریفرد غایب بود.

ضمن اینکه کریم باقری ، محسن خلیلی و سپهرحیدری نیز که برای دیدار با علی سعیدلو راهی سازمان تربیت بدنی شده بودند در تمرین روز دوشنبه غایب بودند.

زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سرخپوشان نیز که پس از شکست روز جمعه برابر پیکان از سوی انصاریفرد برکنار شدف با وجود موافقت کمیته فنی برای ادامه همکاری اش، در تمرینات غایب است. گفته می شود او دیگر تمایلی به همکاری با باشگاه پرسپولیس ندارد.

مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگویی که با بازیکنان داشت به آنها قول داد تا قبل از بازی با استقلال برخی از مشکلات آنها حل شود.

تمرين از ساعت 16:30 در زمين مؤسسه خيريه عمل آغاز شد و بازيكنان پس از گرم كردن به كار با توپ، حفظ توپ و پرسينگ، سانتر از جناحين و ضربه به سمت دروازه پرداختند. در پايان نيز به دو قسمت تقسيم شده و فوتبالي درون تيمي برگزار كردند. 

* در ابتداي تمرين امروز مجيد فرخزادي با بازيكنان به مدت 20 دقيقه در خصوص دربي و رفع مسائل مالي گفت‌وگو كرد.

* كريم باقري، سپهر حيدري و محسن خليلي به دليل ديدار با سعيدلو غايب بودند.

* تياگو با رفع مصدوميت كار با توپ را زير نظر زرينه آغاز كرد.

* حدود 150 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند. آنها به تشويق پرسپوليس پرداختند و از بازيكنان خواستند كه تا به هر نحو در دربي موفق باشند. بازيكنان نيز از هواداران درخواست ‌كردند روز جمعه تيم را در ورزشگاه تنها نگذارند.

* اطرافيان انصاري‌فرد در تمرين امروز حضور داشتند؛ اما خبري از خود مديرعامل پرسپوليس نبود. 

تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای برگزاری دیدار روز 10 مهرماه برابر استقلال در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر آماده می کند. دیداری که ساعت 14:30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)